به گزارش پارس نیوز، سیروس دین محمدی درباره عملکرد باشگاه استقلال در نقل و انتقالات اظهار داشت: واقعا نمی‌دانم در استقلال چه خبر است و چه طور قرار داد می‌بندند و به چه دلیل با بازیکن قرار داد یک ساله بسته می‌شود. در چنین شرایطی معلوم است به فکر آینده باشگاه نیستند. اعتقاد دارم با این شرایط فقط هواداران و طرفداران استقلال اذیت می‌شوند.

وی در خصوص جذب برخی بازیکنان مدنظر باشگاه بدون اطلاع شفر افزود: فکر می‌کنم توفیقی کارت مربیگری دارد که اقدام به جذب بازیکن می‌کند. متاسفانه در باشگاه کمیته فنی غیرفعال است و معلوم نیست بر اساس چه اصولی استقلال بازیکن جذب می‌کند. باید بازیکنانی که لیاقت پوشیدن پیراهن استقلال را دارند و به درد باشگاه می‌خورند جذب شوند.

پیشکسوت فوتبال استقلال در خصوص بازی سوپرجام و عدم تمایل استقلال برای بازی در این دیدار تصریح کرد: به نظرم در شرایط فعلی سوپر جام هیچ فایده‌ای برای تیم‌ها ندارد و زمانی که تیم‌ها به‌درستی بسته نشدند و هنوز در حال  جذب بازیکن هستند دلیلی برای رویارویایی آنها با یکدیگر پیش از شروع فصل وجود ندارد. تیم‌ها خودشان بازی تدارکاتی دارند و بهتر است که در شرایط سخت تیم‌های بزرگ به خصوص استقلال و پرسپولیس  که از آمادگی برخوردار نیستند رو در روی هم قرار نگیرند.

دین‌محمدی در خصوص وضعیت مجید حسینی برای بازی در خارج از کشور و ممانعت باشگاه استقلال از این ماجرا اظهار داشت: حسینی حق دارد که بخواهد از ایران برود و در لیگ‌های خارجی بازی کند چون می‌تواند آینده خود را  در آنجا تامین و بیشتر پیشرفت کند درحال حاضر هم باشگاه استقلال وضعیت مالی خوبی ندارد و به سختی پول می‌دهد و تمرکز خود را برای بازی و پیشرفت از دست خواهد داد.