به گزارش پارس نیوز، نخستین تمرین آبی پوشان از ساعت ۵ بعدازظهر به وقت محلی در محل اردوی استقلالی ها انجام گرفت.

* وینفرد شفر مدام با تهران در تماس است و به شدت پیگیر وضعیت تیام و جباروف است و انتظار دارد با تلاش مدیران استقلال این دو بازیکن از روز جمعه در تمرینات آبی پوشان حضور داشته باشند.

* بازیکنان استقلال از شرایط آب و هوایی رضایت کامل داشته و معتقدند می توانند تمرینات خوبی را در این هوای مطبوع انجام دهند.

* وینفرد شفر قبل از شروع تمرین دقایقی را با بازیکنان صحبت کرد و از آنها خواست که از این اردوی ۱۰ روزه استفاده کامل را بکنند و تمرینات را با جدیت انجام دهند.

* بعد از صحبت های سرمربی استقلال، بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز به کارهای سرعتی و کششی پرداختند، سپس در آیتم بعدی به مرور کارهای تاکتیکی و شوت از راه دور پرداختند. بخش بعدی تمرین اختصاص به یک فوتبال درون تیمی داشت که بازیکنان در قالب دو تیم زرد و سرمه ای با یکدیگر یک فوتبال کاملاً درگیرانه را انجام دادند.

* در طول بازی شفر بارها بازی را قطع کرد و از بازیکنانش خواست نکات فنی را به دقت رعایت کنند.

* آیتم پایانی تمرین اختصاص به زدن ضربات ایستگاهی و شوت از راه دور داشت که کادر فنی استقلال از هافبک های تیم می خواست که بیشتر از سایر بازیکنان این ضربات را با دقت بزنند.

* تمرین آبی پوشان پس از ۹۰ دقیقه به پایان رسید و این تیم فردا در دو نوبت تمرینات خود را جهت آمادگی برای شروع لیگ در محل اردو انجام خواهد داد.

* تیم فوتبال استقلال تهران روز جمعه پنجم مردادماه و از هفته اول لیگ هجدهم از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه آزادی میزبان پیکان تهران خواهد بود.