به گزارش پارس نیوز، 

در حالی که وضعیت آنتونیو کونته سرمربی تیم فوتبال چلسی در هاله‌ای از ابهام قرار داشت و از یک سو خبر اخراج او شنیده می‌شد و از سوی دیگر خبر بازگشتش به تمرینات، سسک فابرگاس به شک و شبهات درباره سرمربی ایتالیایی‌اش خود پایان داد.

فابرگاس در پیامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، خروج کونته از چلسی را تأیید کرد تا به این ترتیب ورود مائوریتزیو ساری، سرمربی سابق ناپولی به استمفوردبریج بیش از پیش محتمل شود.

شب گذشته برخی منابع از اخراج کونته خبر داده بودند اما امروز (پنجشنبه) اعلام شد که او به زمین تمرینی کوبام برگشته است تا تمرین دادن شاگردان خود را برای سومین فصل همکاری‌اش با آنها از سر بگیرد.

فابرگاس اما در پیامی که در صفحه توئیتر خود قرار داد، بازگشت کونته به کوبام برای تمرین دادن تیم را رد کرده است.

او در این پیام نوشته است: مربی از تو به خاطر اینکه یک قهرمانی دیگر در لیگ برتر و جام حذفی برای ما به ارمغان آوردی تشکر می‌کنم. برای من در ابتدای ورودت سخت بود که نظرت را جلب کنم اما در نهایت امیداورم که توانسته باشم تو را سربلند کنم. برای تو در آینده کاری‌ات آرزوی موفقیت می‌کنم.

فابرگاس و کونته در چلسی روابط چندان خوبی نداشتند و همانطور که او در توئیتش اشاره کرد او در فصل اول حضور این مرد ایتالیایی به زحمت توانست نظر او را جلب کند. فابرگاس پیش از این هم توئیتی یکی از هواداران چلسی را که از جدایی کونته از آبی‌پوشان لندن خبر داده بود را «لایک» کرده بود.

کونته یک فصل دیگر با آبی‌پوشان لندن قرارداد داشت.


انتهای پیام/