به گزارش پارس نیوز، 

رومن آبراموویچ، مالک آبی‌پوشان لندن برای فروش این باشگاه از جیم راتکلیف، ثرورتمندترین مرد بریتانیا پیشنهادی دریافت کرده اما آن را نپذیرفته است.

گفته می‌شود که جیم راتکلیف دارایی در حدود 20 میلیارد پوند دارد و چلسی باشگاه محبوب اوست. به همین دلیل او تلاش کرده که مالکیت این باشگاه را از چنگ آبراموویچ درآورد اما این مرد روس با وجود مشکلاتی که برای روادید اقامت در انگلیس به وجود آمده حاضر نشده چلسی را بفروشد.

مشکلاتی که برای اقامت آبراموویچ در انگلیس به وجود آمده است، باعث شده برنامه‌های او برای احداث استادیوم در غرب لندن تحت الشعاع قرار بگیرد و به همین دلیل شایعاتی مطرح شده بود مبنی بر اینکه ممکن است او باشگاهی که سال 2003 آن را در ازای 140 میلیون پوند خرید را بفروشد. اکنون اما مشخص شده است که او هیچ برنامه‌ای برای فروش آبی‌های لندن ندارد و علاوه بر پیشنهاد راتکلیف، پیشنهادی که از چین داشته را هم رد کرده است.

آبراموویچ پیشنهاد ثروتمندترین مرد بریتانیا برای فروش چلسی را رد کرد

نکته جالب در مورد راتکلیف این است که او طرفدار منچستریونایتد است اما در حال حاضر بلیت فصل استمفوردبریج (بازی‌های خانگی چلسی) را دارد.

او سابقه مدیریتی در فوتبال هم دارد چرا که در ماه نوامبر سال گذشته، تیم لوزان اسپورت سوئیس که از لیگ برتر این کشور به دسته پایین سقوط کرد را خرید.