به گزارش پارس نیوز، اعضای تیم فوتبال استقلال امروز تهران را به مقصد ترکیه ترک کردند تا یک اردوی تدارکاتی 10 روزه را در این کشور برپا کنند.

در این سفر پژمان منتظری آبی‌پوشان را همراهی نکرد زیرا این بازیکن به خاطر عدم دریافت مطالبات خود در فصل گذشته از مسئولان این باشگاه نارحت است. به جز منتظری 5 عضو دیگر این تیم هم نتوانستند آبی پوشان را به دلیل مشکل خروج از کشور همراهی کنند.

بعد از حضور اعضای تیم استقلال در فرودگاه مشخص شد که شفر و کولی مجوز کارشان 10 روز پیش به پایان رسیده و باشگاه استقلا باید مجوز کار آنها را تمدید می کرد که تا امروز این اتفاق نیفتاده و به همین علت سرمربی و دستیارش نتوانستند از کشور خارج شوند. 

به جز این دو نفر فرشاد محمدی مهر و آرمین سهرابیان ، مهدی قائدی  که مجوز همراهی تیمش را از کرانچار گرفته بود نتوانستند استقلال را در سفر به ترکیه همراهی کنند.

علاوه بر این نفرات مرتضی آقاخان، میثم تیموری، جابر انصاری، روزبه چشمی، داریوش شجاعیان، مجید حسینی و محسن کریمی دیگر نفراتی هستند که این تیم را در سفر به ترکیه همراهی نکردند ضمن آنکه به گفته مسئولان باشگاه استقلال تیام و جباروف در این کشور به اردوی این تیم اضافه خواهند شد.

با این شرایط استقلال با تیمی نصفه و نیمه راهی کشور ترکیه شده و به گفته نصرالله عبداللهی این تیم بعد از چند روز حضور در این کشور راهی آلمان خواهد شد تا دیداری دوستانه به مصاف کارلسروهه برود.