به گزارش پارس نیوز، 

وینفرد شفر بعد از تمرین امروز تیم فوتبال استقلال درباره تعویق سفر به ترکیه گفت: مدیرعامل باشگاه گفته که فردا به ترکیه می رویم. اردوی تدارکاتی بسیار مهم است. تمام بازیکنان را با هم لازم داریم. نه فقط در زمین چمن. باید با هم آنالیز و تمرین داشته باشیم.

وی تاکید کرد: نیاز داریم تا تیم هر روز کنار هم باشد و روزی دو سه جلسه تمرین کنیم. بازیکنان جدید زیادی داریم و باید روحیه تیمی را بسازیم.

سرمربی تیم استقلال درباره عصبانیت از شرایط استقلال و جدایی امید ابراهیمی هم تصریح کرد: بابت امید خوشحالم. وقتی به ایران آمدم امید ابراهیمی در سطحی که بازی می کرد با سطحی که الان بازی می کند خیلی خوب بود. او در جام جهانی یکی از بهترین بازیکنان ایران بود. خیلی خوشحالم که توانستم با چنین بازیکنی کار کنم.

شفر ادامه داد: این یک کار ۱۰ ماهه است. نه فقط امید بلکه خیلی از بازیکنان از سطح های یک و دو به سطح پنج و شش آمدند. وقتی یک باشگاه دیگر به مجید حسینی و امید ابراهیمی پیشنهاد می دهند، بابت این شرایط خوشحال نیستم. ابراهیمی فرمانده و قلب تیم بود. اگر برود باید بازیکن جدیدی به جای او پیدا کنیم که این کار راحتی نیست.

سرمربی استقلال تاکید کرد: این فقط بابت یک بازیکن نیست که کسی جایگزینش شود. باید ذهنیت و عملکرد ابراهیمی هم به تیم بیاید. امیدوارم بازیکنی برای تیم پیدا کنیم. شاید هم از کشور کره یا از کشورهای دیگر بازیکنی را پیدا کنیم.