به گزارش پارس نیوز، 

در حالی که قرار بود اعضای تیم فوتبال استقلال برای سفر به کشور ترکیه امروز دور هم جمع شده و راهی فرودگاه امام(ره) شوند به یک باره اعلام شد این تیم از ساعت 10:30 در ورزشگاه صنایع دفاع تمریناتش را دنبال می‌کند.

* وینفرد شفر، سرمربی استقلال از وضعیت به وجود آمده و اینکه امید ابراهیمی و مجید حسینی قصد جدایی از آبی‌پوشان را دارند بسیار عصبانی و ناراحتی در چهره وی مشهود بود.

* تمرین امروز مثل روزهای گذشته بدون حضور مرتضی آقاخان و میثم تیموری برگزار شد. تیموری نزدیک به دو ماه از میادین فوتبال دور است و آقاخان هم نمی‌تواند در اردوی استقلال در کشور ترکیه حضور پیدا کند.

* محسن کریمی در حاشیه تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشت و با دکتر ستوده و نصرالله عبدالهی صحبت کرد.

* جیری ساناک به علت بیماری مادرش در تمرین امروز استقلال حضور نداشت.

* دکتر کاوه ستوده با وجود اینکه هنوز تکلیف کادر پزشکی استقلال مشخص نیست، اما در محل تمرین آبی‌پوشان حضور داشت. طبق هماهنگی‌های انجام شده قرار است وی با استقلال به ترکیه برود تا دکتر نوروزی جلسه‌ای را برای ادامه همکاری با مسئولان استقلال برگزار کند.

* در پایا ن تمرین امروز شفر با حالتی عصبانی و در حالی که کار تاکیتیکی رو به پایان بود فریاد می‌کشید و با داد و فریاد ناراحتی‌اش را از شرایط تیم اعلام کرد. فریادهای وی به حدی بود که بازیکنان را هم تحت تاثیر قرارداد و آنها هم از این اقدام شفر متعجب شدند. وی هنگامی که قصد ورود به رختکن را داشت در رختکن را محکم کوبید و به این شکل عصبانیت خود را نشان داد. در پایان هم او با عبدالهی و زرندی جلسه‌ای را برگزار کرد.