به گزارش پارس نیوز، 

رضا ناصحی ضمن اشاره به آخرین وضعیت تیم پدیده خراسان اظهار داشت: فعلاً که چیزی مشخص نیست، چون سرمربی‌مان انتخاب نشده است و طبیعتاً در این شرایط وضعیت بازیکنان هم مشخص نیست. فعلاً که خبر امیدوارکننده‌ای وجود ندارد و همین حالا هم از خیلی تیم‌ها عقب هستیم. بسیاری از تیم‌ها یارگیری را شروع کرده‌اند و زمان شروع تمرینات را هم اعلام کرده‌اند، اما ما هنوز سرمربی تیم‌مان مشخص نشده است.

وی در ادامه افزود: تیم‌های مشهدی در این چند سال واقعاً مظلوم بوده و از حمایت استان بهره نبرده‌اند. خیلی از تیم‌های شهرستانی از سوی استان خود به خوبی حمایت می‌شوند و پدیده هم نیاز به حمایت مسئولان بلندپایه استانش دارد. ما فصل گذشته هم مشکلات زیادی داشتیم، اما حمایت نشدیم. حالا پدیده تنها نماینده استان خراسان در لیگ برتر است و نیاز به حمایت مسئولان بلندپایه استان دارد. باید بپذیریم مدیرعامل هم نمی‌تواند به تنهایی مشکلات را حل کند و نیاز به حمایت دارد.

کاپیتان تیم فوتبال پدیده خراسان در مورد وضعیت خودش برای فصل آینده خاطر نشان کرد: من یک سال دیگر قرارداد دارم و دوست دارم به پدیده کمک کنم. فقط امیدوارم هر چه زودتر تکلیف سرمربی مشخص شود تا بتوانیم با مشخص شدن نفرات فصل آینده، تمرینات را شروع کنیم.