به گزارش پارس نیوز، محمد دایی در حاشیه برگزاری اردوی تیم سایپا در شهر نیر استان اردبیل در جمع خبرنگاران با بیان این که این اردو از پنج روز گذشته آغاز شده و تا پنج روز آینده ادامه خواهد داشت، گفت: به دنبال این هستیم که تیم را از نظر بدنی کم کم به آن شرایطی که برای شروع لیگ لازم است، آماده کنیم. 

او با بیان این که از سال گذشته در چند پست مشکل داشتیم، افزود: چند تن از بازکینان را از دست دادیم و به تیم‌های دیگر ملحق شدند، در همین راستا در این پست‌ها باید ۱۰۰ درصد جایگزین پیدا می‌کردیم که خوشبختانه این امر انجام شد و در این اردو هماهنگی لازم بین بازیکنان تیم انجام می‌شود. البته به یک تا دو بازیکن دیگر نیاز داریم که بعدا به تیم اضافه خواهند شد. 

دایی در خصوص محل برگزاری اردوها تصریح کرد: ما یک اردو در ارتفاع انجام می‌دهیم تا بتوانیم شرایط بدنی بازیکنان را به شرایط لازم برسانیم، اردوی دیگر که بعد از این اردو انجام خواهد شد، اردو در سطح دریا است که آن هم بیش‌تر برای هماهنگی میان بازیکنان است تا بتوانیم هر چه سریع‌تر تیم را برای لیگ آماده کنیم. 

مربی تیم سایپا با بیان این که انتخاب شهر نیر برای این اردو به خاطر ارتفاع مناسب آن است، خاطرنشان کرد: در این شهر زمین چمن مناسب، سالن‌های خوب و امکانات لازم موجود است. در شهر سرعین نیز که برای اسکان تیم انتخاب شده است، هتل‌های مناسب و آبگرم‌های خوبی وجود دارد تا تیم بتواند در آن‌جا اسکان مطلوبی داشته باشد. 

وی با بیان این که در استان اردبیل امکانات زیرساختی مناسب و خوبی وجود دارد، تاکید کرد: اگر مسوولان استان بخواهند و تلاش کنند، باید زمینه‌ای ایجاد کنند تا اردبیل نیز مثل سایر شهرها در لیگ یک یا لیگ برتر تیم داشته باشد. 

دایی اضافه کرد: به نظر بنده کم کاری در این زمینه از مسوولان اردبیل است، آن‌هایی که در خوابند و به ورزش این شهر نمی‌رسند. 

مربی تیم سایپا گفت: ما زمانی که در اردبیل فوتبال بازی می‌کردیم، تیم اردبیل در جام فلق تیم مطرحی در کل کشور بود، ولی متاسفانه چندین سال است که مسوولان ورزش شهر را رها کرده‌اند و ورزش و فوتبال این شهر به وضعیت فعلی رسیده است و مطمئنا باید برای آینده جوابگو باشند.