به گزارش پارس نیوز، علی‌رضا بیرانوند در مراسم استقبال از دو ملی‌پوش خرم‌آبادی که در باغ گلستان برگزار شد، اظهار کرد: پنج سال با پرسپولیس قرارداد دارم و افتخاری بود با چشم بسته قرارداد بستم که دو سال پشت سر هم قهرمان لیگ برتر شدیم. 

 وی ادامه داد: به هر حال افتخاری شد که من و وحید بازی‌های خوبی انجام بدهیم و پیشنهادی‌هایی بعد از آن آمده، وحید که بازیکن آزاد است و بنده چون قرارداد دارم همه هوادارهای پرسپولیس فوتبالی هستند و فکر می‌کنم از رفتن ما به تیم‌های خوب اروپایی استقبال کنند. 

 بیرانوند تأکید کرد: اگر قرار باشد در آسیا فوتبال‌مان را ادامه دهیم به هیچ وجه پرسپولیس را تنها نمی‌گذاریم. این موضوع را هم به مدیرعامل پرسپولیس گفته‌ام که خودشان هر طور صلاح می‌دانند و اگر من بمانم مطمئن باشید نمی‌گذارم وحید هم برود. 

 این دروازه‌بان ملب پوش در ادامه گفت: قبل از جام جهانی خیلی از من انتقاد می‌شد و تحت فشار بودم و با عملکرد خیلی خوب رونالدو در چمپیونز لیگ و شوخی‌ای که با او کردم خیلی‌ها من را مسخره کرده و طنز می‌ساختند که این موارد برایم انگیزه می‌شد و با دعای خیر پدر و مادرم، خانواده‌ام و دعای همشهری‌هایم و مردم کشورم خدا را شکر پنالتی کریس را گرفتم. 

 وی اضافه کرد: موقع پنالتی گفتم خدایا خیلی سختی کشیده‌ام و الان جلوی کسی هستم که برای ششمین توپ طلا تلاش می‌کند و قبل از جام جهانی تمام کارهای رونالدو به‌ویژه پنالتی‌هایش را آنالیز کرده بودم و واقعاً یک لحظه تمرکز کردم چون یکی از شانس‌های زندگی‌ام بود اگر با پشت پا به وسط دروازه هم می‌زد گل می‌شد اما چشم‌هایم را بستم و به همان مکانی که تمرکز کردم رفتم. 

 بیرانوند افزود: ناخودآگاه با گرفتن پنالتی چشم‌هایم رفت و احساس کردم دنیا را بغل و جواب تمام سختی‌هایم را گرفته‌ام و فقط به مردم عزیز لرستان و خرم‌آباد فکر می‌کردم که هر جا بروند می‌توانند به این کار کوچک من و آقا وحید افتخار کنند. 

 دروازه‌بان تیم ملی فوتبال با لایی امیری به مدافع اسپانیا هم شوخی کرد و افزود: فکر می‌کنم پیکه با این لایی از بارسا جدا شود! تبریک می‌گویم به وحید که واقعاً با دل و جان و تمام وجود جنگید. 

 وی گفت: از مسئولان می‌خواهم به ورزش لرستان توجه کنند، چون مطمئن هستم علی‌رضا و وحیدهای زیادی در لرستان وجود دارد که نیاز به حمایت دارند.