به گزارش پارس نیوز، شب گذشته رضا قوچان نژاد مهاجم تیم ملی کشورمان به دلیل دلخوری از بازی نکردن در جام جهانی 2018 روسیه  از بازی های ملی خداحافظی کرد، او در صفحه شخصی خود درباره علت خداحافظی اش نوشت: عقلم، شخصیتم و غرورم این اجازه رو به من نمیدن که بهترین پیرهن دنیا رو دیگه بر تن کنم.. دلیلش نخواستن نیست، دلیلش اینه که بعضى مواقع باید یک تصمیم سختى رو بگیرى تا بتونى زندگى ات رو دوباره راحت ادامه بدى.

صبح امروز نیز سردار آزمون دیگر مهاجم تیم ملی که در 3 بازی ایران در جام جهانی 2018 در ترکیب اصلی حضور داشت اعلام کرد که دیگر قصد پوشیدن پیراهن تیم ملی را ندارد. او در صفحه شخصی اش دلیل این تصمیم خود را این گونه عنوان کرد:

بازی در تیم ملی کشورم برای من افتخار بزرگی بود و تا آخر عمرم به خودم میبالم، متاسفانه با همه علاقه ای که دارم و برخلاف میل باطنی و خواسته قلبیم تصمیم گرفتم که از تیم ملی کشورم خداحافظی کنم. این برای یک جوان ۲۳ساله که با سختی ها و مشقت های زیادی به اینجا رسیده قطعا دردناک ترین تصمیم و اتفاق زندگیش خواهد بود.

توی زندگی یه چیزهایی هست که حرف اول رو میزنه،با توجه به اینکه مادرم بیماری سختی رو پشت سر گذاشته بود و من خوشحال بودم متاسفانه الان بخاطر نامهربانی و قدرنشناسی عده ای و توهین هایی که به هیچ وجه حق من و هم تیمی هایم نیست، بیماریش تشدید شده، این مسئله من رو بین دوراهی سختی برای انتخاب قرار داده، در نتیجه من مادرم رو انتخاب می کنم.

در همین ارتباط گفته می شود اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و پژمان منتظری 3 بازیکن با تجربه تیم ملی ایران که دیگر جایی در تفکرات تاکتیکی کارلوس کی روش ندارند نیز تصمیم گرفته اند بزودی از بازی های ملی خداحافظی کنند.