به گزارش پارس نیوز، 

مهدی تاج در مورد حاشیه‌های اخیر فوتبال ایران و اظهارات کی‌روش و برانکو گفت: دلخوشی مردم تیم ملی و جام جهانی است و قطعاً حالا همه به تیم ملی فوتبال ایران افتخار می‌کنند که توانست بهترین نتیجه را به دست بیاورد. ما در بخش ساحلی با فوتسال هم از تیم‌های خوب جهان هستیم.

وی افزود: به هیچ احدی از جمله مربیان، مدیران، باشگاه‌ها و مربیان تیم ملی اجازه نمی‌دهم که شادی مردم را از آنها بگیرد. چون این کار اصلاً درست نیست. ما برنامه آماده‌سازی تیم ملی تا جام ملت‌های آسیا را به صورت دقیق تدوین کردیم و به اطلاع باشگاه‌ها هم رسانده‌ایم  با هر کس که کوچکترین اخلالی در این برنامه‌ها ایجاد کند برخورد خواهیم کرد و برای این کار از تمام بندها و تبصره‌های موجود استفاده خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه می‌خواهیم بعد از چندین سال قهرمان آسیا شویم، خاطرنشان کرد:‌ قرارداد کی‌روش را تمدید کرده‌ایم، توافقات اولیه در ترکیه انجام شد اما پس از آن مشکلاتی برای من پیش آمد که نتوانستیم مذاکرات را تمام کنیم به هر حال حالا قرارداد کی‌روش تمدید شده است و او تا جام ملت‌های آسیا همراه ما خواهد بود.

تاج گفت: پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی هم می‌دانند که فدراسیون فوتبال بیشترین تلاش را برای موفقیت آنها در جام باشگاه‌های آسیا انجام داد تا نمایندگان ایران بتوانند در آن مسابقات هم بدرخشند. حال فوتبال خوب است و اجازه نمی‌دهیم حال خوب مردم خراب شود.

وی افزود: من خیلی فشارها را تحمل کردم و بسیاری از اختلاف‌ها را با تدبیر حل کردم که تیم ملی در جام جهانی نتایج خوبی بگیرد حالا هم از رسانه‌ها می‌خواهم کمک کنند تا وحدت در فوتبال ایران از بین نرود.

انتهای پیام/