به گزارش پارس نیوز، 

پلامن کنستانتینوف به همراه کاپیتان تیم ملی بلغارستان پس از شکست در بازی با آلمان در نشست خبری پاسخگوی خبرنگاران بودند.

سرمربی تیم ملی بلغارستان با ابراز خوشحالی از اینکه لیگ ملتهای والیبال را با برد با پایان رساندند گفت: در مجموع از عملکرد بچه ها درتهران رضایت ندارم. می‌توانستیم دو بازی را پیروز شویم. روز اول مقابل آلمان باید پیروزی را بدست می‌آوردیم. باید نقاط ضعفمان را پیدا و حل کنیم. یکی از بزرگترین نقاط ضعف ما مصدومیت بازیکنانمان بود. از شش بازیکن، پنج بازیکنمان مصدوم بودند و همین موضوع روی عملکردمان تاثیر بسیار زیادی داشت. باید مسائل را رفع کنیم تا در مسابقات قهرمانی جهان بهتر نتیجه بگیریم. 

کنستانتین پلامن با اشاره به توانمندی بازیکنان جوان تیمش تاکید کرد: بازیکنان جوان ما آینده والیبال بلغارستان هستند. توان بالایی دارند و خوب بازی کردند اما کم تجربه هستند و در بازی های جهانی بیش از هر چیز تجربه بازیکنان به کمک تیم ها می‌آید.

سرمربی تیم ملی والیبال بلغارستان درپاسخ به سوالی درباره لیگ ملت‌های والیبال سال جاری گفت: لیگ ملتها به نفع برخی از تیم‌های اروپایی بود. ما به چین و ژاپن سفر کردیم، به بلغارستان بازگشتیم و راهی ایران شدیم. سفرهای متعدد مشکل ما نیست، مسئله ما این است که در این سفرهای متوالی فرصت ریکاوری و تمرین نداریم.در دیگر رشته ها هرگز این اتفاق نمی‌افتد که در سه روز سه بازی داشته باشند. شما بپرسید آیا بهترین تیم های فوتبال در سه روز متوالی سه بازی انجام می‌دهند؟

پلامن در ادامه انتقاداتش به فشردگی مسابقات لیگ ملت‌های والیبال، گفت: افرادی که این طراحی را برای مسابقات داشته‌اند شاید نمی‌دانسته اند مسابقات چیست. به اعتقاد شخصی من می شود هر هفته دو بازی در روزهای جمعه و شنبه برگزار کرد اما این رویه که سه بازی سنگین در سه روز پیاپی انجام شود مشکل اصلی برگزاری لیگ ملتهای والیبال است.

بویان یوردانف کاپیتان تیم ملی بلغارستان هم با ابراز خوشحالی از پیروزی تیمش گفت:خوشحالیم که بازی ها را با پیروزی به پایان رساندیم. می دانستیم که کره تمام تلاشش را برای پیروزی در این بازی انجام می دهد اما ما هم خوب تلاش کردیم و پیروز شدیم.

تیم ملی والیبال بلغارستان عصر امروز در آخرین بازی اش در لیگ ملت های والیبال با نتیجه 3-2 از سد تیم ملی کره جنوبی گذشت.

انتهای پیام/