به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران در سال 2018 در دو رویداد مهم لیگ ملت های والیبال و قهرمانی مردان جهان شرکت می کند.

تمرینات تیم ملی والیبال از 14 فروردین ماه آغاز شده است و بر اساس درخواست برخی رسانه ها مبنی بر حضور در تمرین این تیم، با هماهنگی های بعمل آمده امکان حضور اصحاب رسانه در تمرین عصر فردا (دوشنبه) برای آنان فراهم شده است.

بر این اساس تمرین تیم ملی والیبال از ساعت 17 روز دوشنبه آغاز می شود و به مدت دو ساعت ادامه خواهد داشت. نمایندگان رسانه ها می توانند از ساعت 17 شاهد تمرینات تیم ملی باشند، اما گفت وگو با اعضای کادر فنی و بازیکنان در پایان تمرین امکان پذیر خواهد بود.

مرحله مقدماتی لیگ ملت های والیبال سال 2018 از چهارم خردادماه شروع می شود و تا سوم تیرماه در پنج هفته پیگیری می شود. جمهوری اسلامی ایران در هفته پنجم دور مقدماتی میزبان این رقابت هاست و تیم های آلمان، بلغارستان و کره جنوبی به تهران می آیند.

ملی پوشان کشورمان که 26 اردیبهشت ماه برای اردوی برون مرزی تهران را به مقصد صربستان ترک می کنند، در هفته های اول تا چهارم دور مقدماتی لیگ ملت های والیبال به ترتیب در کشورهای فرانسه، آرژانتین، روسیه و آمریکا به میدان می روند.

تیم ملی والیبال ایران بامداد چهارشنبه (26 اردیبهشت) تهران را به مقصد صربستان ترک می کند تا قبل از شروع لیگ ملت های والیبال در دو دیدار تدارکاتی به مصاف صربستان برود.

انتهای پیام/