به گزارش پارس نیوز، 

پووس که سابقه بازی در لالیگا برای خیخون را دارد، در 24 سالگی فوتبال را کنار گذاشت. او سابقه سفر به 35 کشور دنیا را دارد اما بیش ازهمه شیفته ایران شده و عاشق شهر تهران است. او همواره بین مادرید و تهران در رفت و آمد است و بازی بین اسپانیا و ایران در جام جهانی بهانه خوبی شد تا مارکا با وی به مصاحبه بنشیند.

تهران پایتخت عشق و شانس برد ایران 5 درصد است!

پووس در مورد ایران به مارکا گفت:« تهران از نظر من پایتخت عشق است. تهران شهری است که در آن، احترام و عشق بین ساکنینش را دیدم. زنان از همان حق مردان در این کشور برخوردارند و محدودیتی برای کار کردن شان نیست. حتی در دولت و و مجلس، تعداد زنان نسبت به اسپانیا هم بیشتر است. برخی مواقع به زنان احترام بیشتری به مردان گذاشته می شود. آنها محدودیت حجاب دارند ولی مردان نیز کاملا برای انتخاب پوشش خود آزاد نیستند.

در مترو واگن های مختلط و نیز مختص زنان وجود دارد که مردان حق ورود به آنها را ندارند. ایران از معدود کشورهایی است که در آن، درصد زنان بیشتر از مردان است. زنان حق ورود به ورزشگاه های فوتبال را ندارند ولی این عامل، دلیلی بر این نیست که به ایران با چشمانی بدبین نگاه کنیم. اطلاعات و اخبار سیاسی و اقتصادی غلط زیادی علیه ایران در رسانه های دنیا منتشر می شود.

در ایران دو باشگاه بزرگ و پرطرفدار وجود دارند که در همه شهرها دارای هوادار هستند. استقلال و پرسپولیس، مشهورترین تیم های تهران و ایران هستند.

پیش بینی من از بازی امشب بین اسپانیا و ایران این است که ایران تیمی سراسر دفاعی خواهد بود و شانس بردش نیز 5 یا 10 درصد. اسپانیا برنده بازی از نظر من است ولی نباید انتظار دیداری ساده را داشته باشیم. ایران تیمی خوب و سازمان یافته است.»