به گزارش پارس نیوز، 

فرناندو هیرو در نشست خبری قبل از دیدار مقابل ایران در جام جهانی، گفت:  کارلوس کی‌روش را خوب می‌شناسم. او کار فوق‌العاده‌ای با تیم ایران انجام داده است. از او خوشم می‌آید. ایران تیم قوی است.

وی افزود: گل زدن به آنها سخت خواهد بود و 37 گل زده‌اند که از نقاط مشخصی از زمین بوده است. از نظر فیزیکی هم تیم قدرتمندی هستند و بازی با مراکش این تیم را دیدم و آنها می‌دانند که چه می‌خواهند انجام بدهند. آن‌ها در دفاع و حمله قوی هستند.

سرمربی اسپانیا در مورد اتفاقات بازی با پرتغال گفت: بازی با پرتغال را باید فراموش کنیم. این بازی دوم ماست که بازی سختی هم هست. هر 5 سال اسپانیا چنین مسابقه ای دارد. مسایل بازی با پرتغال را باید فراموش کنیم و بازی سختی پیش رو داریم و می خواهیم برای بازی سوم فرصت داشته باشیم. بازی سختی با ایران داریم و رقیب ما خیلی قدرتمند است اما کارهای خودمان را انجام می دهیم.

هیرو در مورد اینکه کی روش شما را شاگرد خود می‌داند و تقابل با او را چطور می‌دانید؟ گفت: آدم هایی که باهم مسابقه می‌دهند بازیکنان در زمین هستند. من می‌دانم کارلوس کی روش تلاش زیادی کرده است و ما روابط خوبی داریم و دوستان خوبی هم هستیم اما بازیکنان باهم بازی می‌کنند و ما روی نیمکت هستیم.

وی افزود: ایران تیم بسیار قدرتمندی است و می‌داند چه کاری باید انجام بدهد و می‌تواند خطرناک باشد و می تواند پاس‌های خطرناکی بدهند. در پرتاب اوت، ضربات ایستگاهی و.... خطرساز هستند.

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا در مورد بازی با ایران گفت: برای تیم ایران به شدت احترام می‌گذاریم و به همه رقبا احترام می‌گذاریم. به آنچه انجام می‌دهیم هم اعتماد داریم و شخصیت و سبک خودمان را هم داریم. باید به حریف احترام بگذارید و به خودتان هم اعتقاد داشته باشید.

هیرو در مورد صحبت‌هایش دباره داوید دخه آ دروازه‌بان اسپانیا، گفت: من باید با 23 بازیکن صحبت کنم و با همه هم یک جور حرف نمی‌زنم اما او فردا بازی خواهد کرد و به او اعتماد داریم.

انتهای پیام/