به گزارش پارس نیوز، 

مسابقات جهانی نوجوانان در کرواسی در حالی روزهای 14 تا 17 تیرماه در شهر زاگرب برگزار می‌شود که صهیونیست‌ها با لابی قدرتمند خود در کمیته بین‌المللی المپیک و با جذب کشتی‌گیران روس، گرجی و اوکراینی و لشگرکشی به زاگرب به دنبال ضربه زدن به کشتی ایران هستند.

کشتی‌گیران قطعا تابع سیاست‌های نظام در مورد رژیم اشغالگر قدس هستند، اما نکته جالب آنجاست که هیچ‌کدام از دستگاه‌های مسئول حاضر به کوچکترین اقدامات دیپلماتیکی در این زمینه و حتی مذاکره با کمیته بین‌المللی المپیک هم نیستند.

این در حالی است که کمیته بین‌المللی المپیک پیش از این 2 بار از کمیته ملی المپیک ایران خواسته بود در زمینه مشکلات کشتی کشور جلساتی را با نمایندگان ایران برگزار کند؛ موضوعی که شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک در دوم اردیبهشت ماه و پس از بازگشت خادم به فدراسیون کشتی، در گفت‌وگو با رسانه‌ها این موضوع را تایید کرده بود.

در هر حال لابی صهیونیسم در 4 رقابت جهانی نوجوانان در کرواسی، جوانان در اسلواکی، بزرگسالان در مجارستان و امیدها در رومانی با استخدام کشتی‌گیران اتحاد جماهیر شوروی سابق، از کوچکترین فرصت برای ضربه زدن به کشتی ایران استفاده می‌کند و متولیان ورزش ما همچنان در سکوت هستند.

با این روند به نظر می‌رسد باید منتظر هر احتمالی درباره مسابقات جهانی و حضور نمایندگان ایران و احتمال محرومیت برای آنها بود.

انتهای پیام/