به گزارش پارس نیوز، 

 روزبه چشمی گفت: البته اتفاق بسیار خوبی است که صدرنشین گروهی باشید که در آن پرتغال (قهرمان جام ملت‌های اروپا)، اسپانیا (قهرمان جام جهانی) و مراکش، قهرمان آفریقا حضور دارند. 2 بازی سخت دیگر را پیش‌ِرو داریم و باید در تمرینات با تمام توان کار کنیم. هیچ فشاری با توجه به صدرنشینی در گروه روی ما نیست و تلاش خواهیم کرد تا در 2 بازی آینده نتایج قابل قبولی بگیریم.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران در ادامه با اشاره به جذابیت‌های ورزشگاه سن‌پترزبورگ که در آن با یک گل مراکش را شکست دادند خاطرنشان کرد: سن‌پترزبورگ فقط یک ورزشگاه نیست و همانند بشقاب‌پرنده‌ای با فن‌آوری‌های پیشرفته است. در زمین، رختکن و نیمکت همه چیز بهترین کیفیت‌‌ها را دارند. امیدوارم زمانی ورزشگاهی همانند سن‌پترزبورگ در ایران ساخته شود.

روزبه چشمی درباره بازی چهارشنبه هفته جاری برابر اسپانیا از گروه B جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: بازی اسپانیا و پرتغال را تماشا کردیم و ایران بازی بسیار سختی خواهد داشت، البته به‌نظرم ایران نیز با توجه به خصوصیاتی که دارد می‌تواند بازنده بازی با اسپانیا نباشد. پس از پیروزی برابر مراکش الآن تمام ایران به ما نگاه می‌کند. ما باید نشان دهیم که برای پیروزی به روسیه آمدیم و می‌خواهیم هواداران‌مان را شاد کنیم.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و اسپانیا از ساعت 22:30 دقیقه چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه شهر کازان به مصاف هم می‌روند. در این گروه ایران با 3 امتیاز صدرنشین است. اسپانیا و پرتغال با امتیاز مشابه یک در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. مراکش بدون امتیاز نیز قعرنشین است.