به گزارش پارس نیوز، 

محمد درخشان در پاسخ به این سوال که در نهایت قرار است چند جودوکار به بازی‌های آسیایی اعزام شوند، اظهار کرد: تعداد جودوکاران اعزامی و اسامی نفراتی که قرار است به این رویداد اعزام شوند هنوز قطعی نشده اما بطور قطع بیشتر از 3 جودوکار مرد در قسمت انفرادی به این رویداد اعزام می کنیم. ما هم مسابقات انفرادی و هم رقابت های تیمی را در بازی های آسیایی پیش رو داریم.در بخش تیمی به 3 جودوکار مرد و 3 جودوکار زن در این رقابت ها نیاز داریم و باید نفراتی را انتخاب کنیم که در بخش تیمی نیز بتوانند به ما کمک کنند. در بخش انفرادی نیز 2 جودوکار زن و بطور قطع بیشتر از 3 جودوکار مرد به اندونزی اعزام خواهند شد.

رییس فدراسیون جودو با تاکید بر اینکه نمی‌خواهیم در بازی‌های آسیایی زنگ تفریح حریفان باشیم گفت: نفرات تیم ملی بخوبی در حال آماده سازی برای حضور هر چه قدرتمندتر در بازی‌های آسیایی هستند تا در نهایت کادر فنی بهترین نفرات را برای اعزام به این رقابت ها انتخاب کند. قصد داریم حضور قدرتمندی در این رقابت‌ها داشته باشیم و زنگ تفریح رقبا نشویم. نمی‌خواهیم با گرفتن نتایج ضعیف در بازی‌های آسیایی،پول مملکت را به هدر دهیم.

وی درباره ترکیب نفرات اعزامی تیم ملی جودو در بخش مردان گفت: تا این لحظه حضور سعید ملایی و جواد محجوب در این رقابت ها قطعی شده و اسامی سایر نفرات قطعی نشده است. نفراتی مانند علیرضا خجسته در مسابقات مختلف عملکرد امیدوارکننده‌ای داشتند و احتمالا یکی دیگر از نفرات منتخب باشد. بریمانلو نیز نمایش بسیار خوبی داشته و در مسیر پیشرفت قرار داشته است.