به گزارش پارس نیوز، 

هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال چند هفته قبل برای فصل آینده لیگ برتر فوتسال قانونی را به تصویب رساند که بازیکنان لژیونر که در تیم‌های باشگاهی خارجی بازی می‌کنند تا نیم‌فصل اجازه بازگشت به تیم‌های داخلی و حضور در لیگ برتر فوتسال را ندارند. این موضوع با اعتراض شدید اهالی فوتسال به ویژه بازیکنان لژیونر مواجه شد.

کاظم سلیمانی درباره این قانون و اینکه گفته می‌شود قرار است هیئت رئیسه فوتسال دوباره این قانون را بازبینی کند،‌ اظهار داشت: این قانون است. وقتی پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه‌ها بسته می‌شود، دیگر نمی‌توانیم آن را مجدداً باز کنیم تا تیم‌ها بازیکن جدید جذب کنند. طبق قانون در تاریخ 30 خردادماه پنجره نقل‌وانتقالاتی بسته خواهد شد و باشگاه‌ها نمی‌توانند بازیکن جدید جذب کنند.

وی ادامه داد: فکر نمی‌کنم هیئت رئیسه سازمان لیگ هم بخواهد این قانون را تغییر دهد،‌ چون اگر بخواهیم این کار را انجام دهیم، باید قوانین AFC را زیر پا بگذاریم. ما الان به‌عنوان الگوی فوتسال در آسیا انتخاب شده‌ایم و اگر آن‌ها بدانند ما این قانون را زیر پا گذاشته‌ایم کل لیگ‌مان زیر سؤال خواهد رفت.

«چرا این قانون فقط در این فصل اعمال می‌شود و در فصول گذشته چنین قوانینی وجود نداشت؟»، دبیر کمیته فوتسال در واکنش به این پرسش به تسنیم گفت: این دستوری بوده که در زمان علیرضا اسدی (دبیر کل پیشین فدراسیون فوتبال) صادر شده است و در لیگ ایران خلاف دستورالعمل AFC عمل می‌شد! آن موقع خلاف قوانین عمل شده است و الان ما می‌خواهیم طبق قانون رفتار کنیم.