به گزارش پارس نیوز، 

ایران خود را برای بازی اول خود در جام جهانی 2018 روسیه مقابل مراکش آماده می کند. امیر عابدزاده، گلر ماریتیمو پرتغال یکی از دروازه بان های ایران در این تورنمنت است که از سوی کی روش دعوت شده است. علی رغم اینکه عابدزاده گلر اصلی ایران نیست ولی آرزویش برای بازی در ترکیب اصلی را پنهان نمی کند.

عابدزاده در مصاحبه خود گفت: ما نه فقط به اسپانیا و پرتغال بلکه به تمام تیم ها احترام می گذاریم. من در پرتغال و در شهر رونالدو فوتبال بازی می کنم اما این بازی طوری دیگر خواهد بود. تمرکز ما در شرایط کنونی روی بازی با مراکش است. ما آمادگی خوبی را برای جام جهانی داشتیم. بازی خوبی را مقابل لیتوانی ارائه دادیم. صراحتا اعلام می کنم که من به شانسم برای حضور در ترکیب اصلی ایران یا نه فکر نمی کنم اما من کاملا تمرینات را به صورت فشرده پیگیری می کنم و تصمیم نهایی با کی روش است و من به تصمیم سرمربی احترام می گذارم.

وی رقابت سختی با بیرانوند و مظاهری دارد ولی در اندیشه تیم است. او درباره این موضوع گفت: من بهترین ها را برای کشورم می خواهم و همه نیز به موفقیت تیم اعتقاد دارند. موفقیت ایران هدف بزرگ ماست. کی روش با ما خیلی خوب کار کرد. همه ما یاد گرفتیم که در داخل زمین با مشکلات چگونه مواجه شویم و خودمان را آماده کردیم.