به گزارش پارس نیوز، 

به عقیده ریوالدو، نیمار می تواند تیم ملی فوتبال برزیل را به ششمین قهرمانی جام جهانی برساند.

ستاره روزهای سابق برزیل از اینکه ستاره تیم فوتبال پاری سن ژرمن از مصدومیت رهایی یافته و می تواند به تیم ملی کشورش کمک کند خوشحال است.

بازیکن 26 ساله چندی پیش تحت عمل جراحی پا قرار گرفت و در پیروزی 2 بر صفر تیمش در بازی دوستانه مقابل کرواسی از روی نیمکت به میدان آمد و موفق به گلزنی هم شد.

ریوالدو که در زمان خود همانند نیمار پیراهن شماره 10 تیمش را بر تن می کرد به گل گفت: امروز نیمار مهمترین بازیکن در تیم ملی است و من معتقدم او در جام جهانی کاپیتان تیم خواهد بود. نیمار بازیکن شماره 10 است، شماره ای که همیشه مسئولیت ویژه ای دارد و همه خواهان آن هستند، خصوصا در تیمی مثل برزیل در طول تاریخ.

وی تاکید کرد: شماره 10 ستاره تیم است، هم برای رسانه ها و هم برای مردم سراسر جهان. همه نگاه ها به کسی است که این شماره را بر تن کرده. فکر می کنم نیمار آماده است تا بار دیگر این شماره را بر تن کند. برزیل به بازیکنی مثل نیمار در زمین نیاز دارد زیرا او باعث تحریک دیگر بازیکنان تیم می شود و به آنها اعتماد به نفس می دهد. بیشتر از هر بازیکنی در دنیا درباره او صحبت می شود و فکر می کنم نیمار می تواند برزیل را به قهرمانی در جام جهانی برساند.