به گزارش پارس نیوز، 

حشمت مهاجرانی در مورد بازی دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان برابر ترکیه گفت: نمایش تیم ملی طوری بود که نه می‌توانیم کاملاً امیدوار باشیم، نه کاملاً ناامید. ترکیه بازی را با پرس در زمین ما شروع کرد، اما در نیمه دوم عقب‌نشینی کرد تا تیم ما بهتر بتواند خودش را نشان دهد. این بازی در مجموع پایاپای بود و مهمترین هدف کادر فنی هم این بود که شرایط تیم و بازیکنان را مورد ارزیابی قرار دهد. بازی‌های دوستانه ملاک قضاوت در مورد تیم ملی نیست و دیدید که پرتغال هم با تونس مساوی کرد.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه افزود: نکته مهم در بازی تیم ملی برابر ترکیه، آسیب‌پذیری خط دفاع روی زمین و هوا بود. ما در خط هافبک شرایط منسجم‌تری داشتیم، ولی در خط دفاعی خصوصاً دفاع میانی اشتباهاتی داشتیم که به ما ضربه زد. ما باید برای جام جهانی، اشتباهات و ضعف در خط دفاعی را به کمترین حد ممکن برسانیم.

وی در واکنش به اینکه برخی معتقدند غیبت سیدجلال حسینی در تیم ملی تأثیرگذار بود، تصریح کرد: بازیکنانی مثل سیدجلال یا غفوری می‌توانستند در فهرست نهایی باشند، ولی صحبت در مورد بازیکنان خط خورده چیزی را تغییر نمی‌دهد. مهم این است که کی‌روش انتخاب خودش را انجام داده و سعی می‌کند تیم را برای جام جهانی آماده کند.

مهاجرانی در مورد اظهارات اخیر کارلوس کی‌روش که گفته است، بعد از جام جهانی از تیم ملی فوتبال ایران جدا خواهد شد،‌ اظهار داشت: بهتر بود کی‌روش بعد از جام جهانی در مورد جدایی صحبت می‌کرد. ممکن است او بعد از جام جهانی هم پیشنهادهایی داشته باشد و حتی ممکن است در تیم ملی ایران بماند. فعلاً چیزی در مورد آینده قابل پیش‌بینی نیست و نتایج تیم ملی در این زمینه تأثیرگذار است.