به گزارش پارس نیوز، 

شیاطین سرخ برخی از با استعداد ترین بازیکنان اروپا را در ترکیب خود دارند و با هدف قهرمانی، پا به جام جهانی خواهند گذاشت. کوین دی بروین در لیگ برتر، 18 پاس گل داد و موفق شد جام قهرمانی را نیز بالای سر ببرد و همینطور ادن هازارد، برای چلسی 12 گل به ثمر رساند. بلژیک ستاره های خوبی در ترکیب تیمش دارد و شب گذشته نیز موفق شد 3-0 مصر را در بروکسل شکست دهد ولی مارتینز تمرکزش را بر روی کسب موفقیت تیمی گذاشته است.

سرمربی بلژیک: باید تیمی بازی کنیم نه انفرادی

او گفت:"نکته مثبت راجع به این نسل این است که آنها دور هم جمع شده اند تا برای همدیگر تلاش کنند. به نظرم تمام تلاش ما باید کسب جام با موفقیت تیمی باشد نه اتکا به قدرت فردی بازیکنان. ولی این موضوع، قطعا چیزی است که باید سخت روی آن کار کرده و خودمان را آماده کنیم که تمام تیم قوی تر باشد، بدون انتظار از یک بازیکن که درخشان ظاهر شده و ما را رو به جلو ببرد."

مارتینز درباره اضافه شدن تیری هانری به کادر مربی گری تیمش گفت:" تیری کمک بسیاری به تیم ما از زمان اضافه شدنش به کادر فنی کرده است. تجربیات او به عنوان بازیکن بی نظیر بوده، بازیکنی که قهرمان یورو و جام جهانی شده و در یک نسل بسیار با استعداد بازی می‌کرده است."