به گزارش پارس نیوز، 

صلاح در فینال لیگ قهرمانان اروپا در برخورد با سرخیو راموس از ناحیه شانه دچار آسیب دیدگی شد و در ابتدا گفته می شد که نمی تواند در جام جهانی به میدان برود اما کادر پزشکی تیم ملی مصر ابراز امیدواری کرده که این بازیکن بتواند از همان دیدار ابتدایی مقابل اروگوئه به میدان برود. هکتور کوپر هم تایید کرد که صلاح بازیکن مهمی برای تیمش است اما تاکید کرد که تیمش تنها به صلاح وابسته نیست.

او به خبرنگاران گفت:" امیدواریم مصدومیت صلاح ما را تحت تاثیر قرار ندهد. ما تلاش می کنیم تا همان تیم همیشگی باشیم. ما نمی توانیم تنها به یک بازیکن وابسته باشیم.

 

 

 

او بازیکن مهمی است اما اگر او به موقع آماده نشود، ما آماده استفاده از بازیکنان دیگر هستیم. این فوتبال است و این اتفاق می تواند برای هر بازیکنی رخ بدهد. ممکن است نیاز به تعویض او پیدا کنیم اما امیدوارم این اتفاق رخ ندهد."

این مربی آرژانتینی همچنین در مورد روند بهبودی ستاره تیمش گفت:" صلاح در حال ریکاوری است؛ البته نه فقط برای درمان شانه اش. ما نیاز داریم تا سطح آمادگی او را بهبود ببخشیم زیرا مصدومیت باعث شد تا او نتواند مانند سایر بازیکنان تمرین کند. البته ما خبرهای خیلی خوبی از کادر پزشکی تیم مان دریافت کردیم. امیدواریم او پیش از دیدار مقابل اروگوئه به تیم اضافه شود. ما خوش بین هستیم و منتظر او می مانیم."