به گزارش پارس نیوز، 

رسول هاشم کندی با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی در رشت اظهار کرد: نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی برای مسابقات آسیایی جاکارتا در زنجان برگزار شد و دومین مرحله اردوی آماده‌سازی در رشت در حال برگزاری است.

وی بابیان اینکه تشابه آب‌وهوای رشت به جاکارتا دلیل انتخاب این کلان‌شهر برای اردوی تیم ملی است تصریح کرد: امکانات خوبی در شهر رشت مهیا است و بلافاصله پس از پایان اردوی رشت در تاریخ بیست و ششم خردادماه عازم ترکیه می‌شویم و در توری چهارروزه شرکت می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی با اشاره به اینکه 11 دوچرخه‌سوار در اردوی رشت حضور دارند بیان کرد: هفت رکاب‌زن مرد و چهار رکاب‌زن بانو در اردوی آماده‌سازی تیم ملی در رشت حضور دارند و درنهایت پنج رکاب‌زن مرد و یک رکاب‌زن بانو برای بازی‌های آسیایی جارکاتا انتخاب می‌شوند.

هاشم کندی از مصدومیت دو بازیکن ملی‌پوش در اردوی رشت خبر داد و افزود: مصدومیت بهنام آرین جدی نیست و در تمرین امروز (پنجشنبه) همراه سایر رکاب‌زنان شرکت کرد، آروین معظمی دیگر ملی‌پوش ایرانی است که از ناحیه صورت و چشم دچار مصدومیت شد و امروز از بیمارستان مرخص می‌شود.

وی بابیان اینکه حضور معظمی دربازی‌های آسیایی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، گفت: میزان آسیب‌دیدگی معظمی نیاز به تشخیص دقیق‌تر پزشکان دارد و امیدواریم هر چه سریع‌تر با گذراندن دوران نقاهت به اردوهای تیم ملی بازگردد و بتواند خود را برای بازی‌های آسیایی جاکارتا آماده کند.

سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری استقامت از حضور چهار دوچرخه‌سوار شهرستان رشت در اردوی تیم ملی خبر داد و تصریح کرد: این دوچرخه‌سواران در برخی روزها به‌عنوان مهمان در تمرینات تیم ملی شرکت می‌کنند و ازنظر فنی قابل‌مقایسه با بازیکنان تیم ملی نیستند ولی با برنامه‌ریزی مناسب و اعزام به مسابقات مختلف می‌توانند استعدادهای خود را پرورش دهند.

هاشم کندی با ابراز رضایت از امکانات شهرستان رشت گفت: محل اسکان و تغذیه مناسب و جاده‌های خوب و خلوت باعث شده است اردوی خوبی در رشت داشته باشیم، از مسئولین شهر رشت، مسئولین اداره ورزش و جوانان استان و هیات دوچرخه‌سواری بابت امکانات خوبی که فراهم کرده‌اند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/