به گزارش پارس نیوز، 

احسان حاج صفی که یکی از امیدهای اصلی ایران در میانه میدان برای درخشش در جام جهانی روسیه قلمداد می شود در واکنش به لغو برنامه های آماده سازی و افزایش نگرانی ها بابت نتایج و عملکرد تیم ملی مدعی شد کمبودها همیشه باعث شده تا تیم ملی با انگیزه دوچندان به مصاف رقبا برود.


احسان حاج صفی در همین خصوص گفت:« در فاصله کمی که تا آغاز جام جهانی باقی مانده، بازیکنان تیم ملی هر آن چه در توان دارند در تمرینات می گذارند تا بتوانند آن چه مدنظر سرمربی تیم ملی و کادر فنی است انجام دهند. شما می توانید در هر جلسه از تمرین انگیزه بالای بازیکنان را ببینید و این چیزی است که ما به آن نیاز داریم».


او ادامه داد:« همه ما از بازیکنان تا کادر تیم ملی هم قسم شده ایم تا بتوانیم نمایشی آبرومند در جام جهانی به نمایش بگذاریم. می دانیم چشم مردم ایران و چشم مردم دنیا به این مسابقات است بنابراین با مسئولیت پذیری بالا از تک تک لحظات برای رسیدن به آمادگی مدنظر کادر فنی استفاده می کنیم. جام جهانی جایی نیست که شما با شانس و فرصت بتوانید خودی نشان دهید. برای موفقیت در جام جهانی باید به تک تک جزییات فکر کرد و برای همه دقایق بازی های برنامه ریزی داشت».

حاج صفی: کمبودها انگیزه ایران را دوچندان می کند

ملی پوش چپ پای ایران در ادامه تصریح کرد:« متاسفانه بازی با یونان لغو شد و دیگر نمی شود کاری کرد. می دانیم که حریفان در حال انجام بازی های دوستانه در روز فیفا هستند اما بازیکنان تیم ملی از این مشکلات انگیزه بیشتری هم می گیرند و شما در تمرینات می توانید متوجه شوید بعد از این که چنین اتفاقاتی در دوران آماده سازی تیم ملی افتاد، بازیکنان با روحیه و انگیزه دو چندان کار خودشان را پیش می برند. این را می خواهم بگویم که موضوعات خارجی در کار ما تاثیر نمی گذارد چون به هدف بزرگی فکر می کنیم. برای ما فقط تیم ملی و شاد کردن مردم اهمیت دارد؛ هوادارانی که فارغ از مسائل باشگاهی همیشه پشت تیم ملی بوده اند».


حاج صفی در پایان با ابراز رضایت از شرایط اردوی تیم ملی در استانبول گفت:« اینجا همه چیز عالی است. امکانات خوبی برای مان مهیا شده و در شرایط خوبی این اردو را پشت سر می گذاریم. امیدوارم در این چند روز باقی مانده تا پایان این اردو هم بتوانیم با همین شکل کارمان را پیش ببریم و با آمادگی حداکثری وارد جام جهانی شویم».