به گزارش پارس نیوز، 

نیجریه در نیمه‌ی دوم این بازی که در استادیوم ویمبلی انجام شد، کیفیت به مراتب بهتری به نمایش گذاشت و گرت ساوت‌گیت از اینکه تیمش در آستانه‌ی جام جهانی با چالشی دشوار محک زده شده، راضی و خوشحال است.
انگلستان پیروزی 2-1 مقابل ملقب به سوپر ایگلز را مدیون نمایش برتر خود در نیمه‌ی اول بازی بود و با گلهای گری کیهیل و هری کین در این نیمه، به رختکن رفت.


ولی تیم مهمان در نیمه‌ی دوم به مراتب بهتر ظاهر شد و چیزی نگذشت که با استفاده از ناتوانی میزبان در نشان دادن واکنش درخور به حملاتش، با گل الکس ایووبی، اختلاف را به یک گل رساند.


تیم ساوت‌گیت در نهایت توانست به بازی برگردد. سرمربی انگلستان معتقد است این بازی تدارکاتی برای تیمش تجربه‌ای باارزش بوده است.

رضایت ساوت‌گیت از نمایش سه شیرها در مقابل نیجریه


او در این باره به رسانه‌ها گفت:" به اعتقاد من خیلی خوب بازی کردیم، به خصوص از نظر بازی با توپ عالی بودیم. فرصت‌های زیادی بوجود آوردیم. فرصت‌های ما در این بازی نسبت به بازی‌های اخیرمان به مراتب بیشتر بود. در نیمه‌ی اول با شایستگی دو گل به ثمر رساندیم و به رختکن رفتیم. آنها در نیمه‌ی دوم، تا قبل از به ثمر رساندن گل‌شان، سیستم بازی خود را عوض کردند و برای ما کمی طول کشید تا بفهمیم چطور باید با این سیستم جدید مقابله کنیم. در بازی شاهد تغییراتی بودیم و با حریف قوی‌تر شده‌ای روبرو بودیم که باید با آن مقابله و مدیریتش می‌کردیم. برای همین معتقدم این بازی از این نظر برای ما تمرین خیلی خوبی بود."


رحیم استرلینگ که در یک هفته‌ی قبل از این بازی به دلیل خالکوبی‌اش و ورود دیرهنگام به اردوی تمرینی تیم ملی، سوژه‌ی اخبار رسانه‌ها شده بود، نمایش درخشانی داشت و البته به خاطر تمارض یک کارت زرد دریافت کرد.
ساوت‌گیت از بازی این ستاره‌ی منچسترسیتی و همچنین از عملکرد تهاجمی دیگر مهاجمین خود در بازی راضی بود: " رحیم خوب بازی کرد. چهار مهاجم ما خوب جابجا می‌شدند و همدیگر را پیدا می‌کردند. ما در فضای وسیعی کار می‌کردیم و دائماً تهدیدکننده بودیم. دلی علی و جسی لینگارد بدون خودخواهی بازی کردند. اگر در یک سوم جلویی زمین از نظر کیفیت بازی و تصمیم‌گیری، کمی بهتر عمل می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم."
انگلستان یک بازی تدارکاتی دیگر در پیش دارد و روز پنج‌شنبه در الند رود به مصاف کاستاریکا می‌رود. حضور انگلستان در جام جهانی روسیه از روز هیجدهم ژوئن با بازی در مقابل تونس آغاز خواهد شد.