به گزارش پارس نیوز، 

عصر امروز سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال کارمندان دولت با حضور ۹ تیم در دو گروه پنج و چهار تیمی و سومین دوره مسابقات فوتسال بخش خصوصی با حضور ۸ تیم در دو گروه چهار تیمی به میزبانی هیات ورزش‌های همگانی استان هرمزگان در سالن فجر بندرعباس برگزار شد و چهره تیم های فینالیست این دوره از مسابقات شناخته شدند.

 در مسابقات فوتسال کارمندان دولت در گروه اول تیم‌های اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان، مدیریت‌درمان، اداره کل تامین اجتماعی، برق منطقه‌ای و جهاد کشاورزی، در گروه دوم تیم‌های بنیاد مسکن، اداره‌کل دارایی، اداره‌کل مخابرات و جهاد دانشگاهی با هم رقابت کردند.

در سومین دوره مسابقات فوتسال بخش خصوصی در گروه اول تیم‌های تولید روی، صبا فولاد هرمزگان، بیمارستان امام رضا(ع) و سازمان نظام مهندسی و در گروه دوم تیم‌های آلومینیوم‌المهدی، شهرداری بندرعباس، معماران تجارت جنوب و فولاد کاوه با هم رقابت کردند. 

در بازی فوتسال کارمندان دولت و در پایان بازی‌های مقدماتی چهار تیم اداره کل تامین اجتماعی و اداره کل ورزش و جوانان از گروه اول و دو تیم بنیاد مسکن و اداره کل مخابرات به بازی‌های نیمه نهایی راه یافتند.

 در دیدارهای نیمه نهایی تیم اداره کل تامین اجتماعی در شب درخشش هادی بای با یک بازی پرگل ۹ بر ۲ اداره‌کل مخابرات را شکست داد و به عنوان تیم نخست به فینال راه یافت. در بازی دوم مرحله نیمه نهایی کارمندان دولت تیم بنیاد مسکن با بازی خوب مجتبی سلیمانی در یک بازی سخت و البته نفس‌گیر تیم اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان را که بعد از چند سال به نیمه نهایی آمده بود را شکست داد تا حریف اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان در بازی فینال باشد. 

در بازی‌های سومین دوره مسابقات فوتسال بخش خصوصی هم در پایان رقابت‌های دور مقدماتی چهار تیم بیمارستان امام رضا(ع) و تولید روی از گروه اول و دو تیم آلومینیوم‌المهدی و فولاد کاوه کیش از گروه دوم پا به مرحله نیمه نهایی گذاشتند‌. 

در بازی اول مرحله نیمه نهایی تیم بیمارستان امام رضا (ع) تیم فولاد کاوه کیش را شکست داد و به فینال راه یافت.

در بازی دوم نیمه نهایی  فوتسال بخش خصوصی هم دو تیم آلومینیوم‌المهدی و تولید روی به مصاف هم رفتند که در پایان این تیم تولید روی بود که بالاخره طلسم چندین ساله را شکست و از مرحله نیمه نهایی با شکست دادن فولاد به فینال رسید تا در بازی پایانی با تیم بیمارستان امام رضا (ع) بازی کند.

دیدار فینال این رقابت‌ها شنبه نوزدهم خرداد ماه برگزار خواهد شد و در ساعت ۲۱ تیم‌های بیمارستان امام رضا (ع) و تولید روی و ساعت ۲۲ هم تیم‌های اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان و بنیاد مسکن با هم دیدار خواهند کرد تا قهرمانان سیزدهمین دوره فوتسال کارمندان دولت هرمزگان و سومین دوره فوتسال بخش خصوصی  مشخص شوند.

 لازم به توضیح است بر اساس تصمیم کمیته برگزاری و موافقت هیات ورزش‌های همگانی بازی‌های رده بندی برگزار نمی‌شود و تیم‌های اداره کل ورزش و جوانان و مخابرات در مسابقات کارمندان و تیم‌های آلومینیوم‌المهدی و فولاد کاوه کیش در بخش خصوصی به طور مشترک عنوان سومی را به دست آورده‌اند.

انتهای پیام/