به گزارش پارس نیوز، 

هفته دوم لیگ ملت های والیبال از روز جمعه با برگزاری 8 دیدار در 4 شهر آغاز شد تا مسابقات رسما وارد هفته دوم خود شود. در این هفته تیم های فرانسه و ایتالیا اولین باخت خود را متحمل شدند تا رقابت در صدر جدول میان دو تیم لهستان و آمریکا ادامه پیدا کند. خروس ها که در هفته اول از ایران میزبانی می کردند، 3 بر صفر بازی خود را به لهستان باختند.


همچنین در جدال همگروهی های ایران در هفته دوم ایتالیا در یک اتفاق عجیب مقابل کانادا 3 بر یک شکست خورد. کانادایی ها که دومین بردشان را کسب کردند، به رده هشتم رسیدند.


از سوی دیگر آمریکا هم نزدیک بود دچار یک غافلگیری جدی شود. آنها مقابل ژاپن که به نظر می رسد جزو شگفتی سازان این دوره خواهد بود، 2 ست را واگذار کردند و سپس به سختی 3 ست متوالی پیروز شدند تا از شکست مقابل یک تیم آسیایی فرار کنند.


همچنین تیم آلمان نیز در این هفته به اولین برد خود دست پیدا کرد. تیم ملی ایران نیز با شکست آرژانتین میزبان، در جایگاه دهم جدول باقی ماند.


روز دوم این مسابقات شنبه شب و بامداد یکشنبه به وقت تهران در چهار شهر ادامه پیدا خواهد کرد. شاگردان کولاکوویچ از ساعت ۱:۴۰ بامداد فردا رودرروی ایتالیا قرار می گیرند.
نتایج روز اول هفته دوم مسابقات به شرح زیر است:


لهستان 3 - فرانسه صفر


استرالیا یک - روسیه 3

ژاپن 2 - آمریکا 3

چین یک - آلمان 3

بلغارستان 2 - صربستان 3

برزیل 3 - کره جنوبی صفر

کانادا 3 - ایتالیا یک

آرژانتین 2 - ایران 3