به گزارش پارس نیوز، 

تیم ملی والیبال ایران برای حضور در هفته دوم لیگ ملت های والیبال روز سه شنبه وارد سن خوان میزبان این هفته از رقابت ها شد. ملی پوشان پس از سفری طولانی مدت و سخت که 35 ساعت به طول انجامید، در Grand Hotel Provincial مستفر شدند. ملی پوشان استراحتی مختصر انجام دادند و ساعت 9:30 به وقت آرژانتین اولین تمرین خود را آغاز خواهند کرد.


کاروان والیبال ایران ابتدا از روئن محل برگزاری هفته اول لیگ جهانی با اتوبوس خود را به پاریس رساند تا از آنجا با یک پرواز به فرانکفورت و سپس بوینوس آیرس عزیمت کند. تیم های ایران، کانادا و ایتالیا همزمان به بوینوس آیرس رسیده و از آنجا به فرودگاه محلی رفته تا با پروازی دیگر راهی سن خوان شوند.


ملی پوشان که سفر سخت و طولانی را پشت سر گذاشتند در اولین فرصت تمرینات را آغاز کرده تا آماده رویارویی با آرژانتین، کانادا و ایتالیا شوند. اعضای تیم بعد از استراحتی کامل روز چهارشنبه در 2 نوبت صبح و عصر به تمرین پرداختند.


ملی‌پوشان توانستند پس از تمرین صبح که کار با وزنه بود، با سالن اصلی مسابقات هم آشنایی اولیه را پیدا کنند. شاگردان کولاکویچ بدون هیچ مصدومی کار خود را ادامه می‌دهند و تنها خستگی و اختلاف ساعت مشکل اصلی تیم است که با تلاش کادر پزشکی و تمرین تیم این مساله تا روز مسابقه شرایط بهتری به خود می‌گیرد.


تیم ملی والیبال ایران ساعت ۴:۴۰ بامداد شنبه در اولین دیدار خود رو در روی آرژانتین میزبان قرار خواهد گرفت.