به گزارش پارس نیوز، 

برهانی درباره قانون ۹۰ به ۱۰ بیان کرد: پیشنهاد می کنم متولیان فوتبال ۲ ورزشگاه شیک برای استقلال و پرسپولیس درست کنند. استقلال و پرسپولیس ورزشگاه اختصاصی ندارند و همیشه در ورزشگاه آزادی بازی های خود را برگزار می کنند. امیدوارم ورزشگاه شیکی برای آن ها بسازند، نه مانند ورزشگاه هایی که دوره ای ساخته شده و با کیفیت هم نبودند. باید ورزشگاه هایی ساخته شوند که در شأن استقلال و پرسپولیس باشد.

 

او در واکنش به این گفته که تیم های اینتر و آث میلان هم در یک ورزشگاه مشترک دربی های خود را برگزار می کنند اظهار کرد: آن ها هم اشتباه می کنند. به نظرم این ۲ تیم هم باید ورزشگاه های شیک و اختصاصی داشته باشند.

برهانی در خصوص وضعیت نامشخص تیام برای تمدید قراردادش و تلاش های استقلال اضافه کرد: کاش به جای این حرف ها، قرارداد سفت و محکمی با تیام می بستند تا این مشکلات پیش نیاید و امروز این صحبت ها مطرح نمی شد. بازیکن حرفه ای دوست دارد بهترین تیم و بهترین پول را بگیرد. تیام مهاجمی نیست که دلش برای استقلال بسوزد و بگوید از کودکی طرفدار استقلال بوده است. تیام بازیکن حرفه ای است و باید با او قرارداد سفت و محکم بسته می شد، نه اینکه الان دنبال بازیکن بیفتند و هر جایی که حضور دارد، سراغش بروند. این در شأن استقلال نیست. البته جای تقدیر دارد که مدیرعامل باشگاه به خاطر هواداران به ترکیه می رود، اما اگر قرارداد خوب و حرفه ای می بستند، این مشکلات بوجود نمی آمد.

 

بازیکن سابق استقلال درباره لغو بازی های تدارکاتی تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: اتفاق خوبی نیست که تیم ملی نمی تواند بازی های دوستانه داشته باشد. کیروش از مدت ها قبل از لحاظ ذهنی برنامه ریزی کرده و با این شرایط تیم ملی به مشکل می خورد. امیدوارم فکری به حال این موضوع بکنند.

 

انتهای پیام/