به گزارش پارس نیوز، 

دایی بازیکن سال آسیا در سال 1999 که بازی در بایرن مونیخ و هرتابرلین را در کارنامه دارد، در مورد تیم ایران که برای اولین بار به دنبال صعود از مرحله گروهی جام جهانی است، گفت: آینده ایران روشن است.
سرمربی 49 ساله تیم سایپا که در جام های جهانی 1998 و 2006 با تیم ایران حضور داشته است، گفت آزمون می تواند از این تورنمنت برای پیشبرد فعالیت حرفه ای خود استفاده کند.
دایی که با 109 گل رکورد بالاترین آمار گلزنی در فوتبال ملی را در کارنامه دارد، گفت: دوست ندارم در باره خودم حرف بزنم. اما می توانم بگویم سردار در کنار بازیکنی مانند کریم انصاری فرد بازیکن بزرگی است.
وی گفت: ما مهاجمان جوانی داریم و آینده به آنها تعلق دارد، به خصوص سردار که واقعا جوان است. او می تواند آینده روشنی داشته باشد. امیدوارم بتواند مسیر درست را انتخاب کند تا برای خودش و تیم ملی موثر باشد.
ایران در جام جهانی 2018 با تیم های پرتغال، اسپانیا و مراکش در گروه« بی» قرار دارد.
آزمون که در باشگاه روبین کازان در لیگ برتر روسیه توپ می زند، در دوران بازی در روستوف در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا که بزرگترین آوردگاه فوتبال قاره سبز محسوب می شود، به میدان رفته است.
دایی گفت: جام جهانی می تواند یک سکوی پرتاب برای بسیاری از بازیکنان باشد. کاملا مطمئن هستم سردار می تواند از روسیه به یک باشگاه بزرگ برود.
آزمون جزو گروهی از بازیکنان جوان ایران است که برای اولین بار در جام جهانی به میدان می روند.
دایی همچنین امیدوار است این نسل جدید، اولین قهرمانی را برای ایران از سال 1976 تاکنون در جام ملتهای آسیا 2019 بدست آورند.
دایی گفت: خیلی امیدوارم که این تیم عملکرد خوبی داشته باشد و بتواند قهرمان آسیا شود.
وی گفت: ما تیم خوبی داریم و برای هیچ تیمی حریف آسانی نیستیم. اگر بتوانیم استانداردهای خود را حفظ کنیم دلیلی ندارد عملکرد خوبی نداشته باشیم.
ورزشی**1584**1597