به گزارش پارس نیوز، 

مرد طلایی ایران در رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا گفت: مسابقات سختی را پشت سر گذاشتیم و برای رسیدن به عنوان قهرمانی در یک جنگید واقعی پیروز شدم. امیرمحمد بخشی با اشاره به این موضوع گفت: این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا سطح فنی بالایی داشت و من با آمادگی بالا در این رقابتها حضور یافته و با غلبه برهمه رقبا در اولین حضور خود در تیم ملی و این رقابتها موفق شدم خوشرنگ ترین مدال تیم اعزامی کشورمان را کسب کنیم.

وی در مورد رقبای خود گفت: در وزن ۶۸- کیلوگرم رقبای خوبی در داخل کشور داشتم که خدا را شکر خود را به ترکیب اصلی رساندم و در مسابقات قهرمانی آسیا نیز 5 بار به روی «شی هاپ چانگ» رفتم که حریفانی از هنگ کنگ، مالزی، قزاقستان، چین تایپه و کره جنوبی را شکست داده و به مدال طلا دست پیدا کردم.

تنها تکواندوکار طلایی ایران در این دوره از رقابتهای قهرمانی آسیا مرحله نیمه نهایی را سخت ترین مبارزه خود عنوان کرد و اظهار داشت: از رقیب چین تایپه ای در راندهای اول و دوم 13 امتیاز عقب بودم، که با راهنمایی مربی خیلی خوب به مبارزه برگشته و با جبران امتیازات از دست داده، در نهایت در وقت سوم با بازی برگشته و مبارزه پیروز شده و راهی دیدار نهایی شدم.

بخشی در خصوص دیدار با رقیب کره ای هم گفت: هدف من در این مسابقات کسب مدال طلا بود، بعد از آن مبارزه سخت و رسیدن به دیدار نهایی، نباید این فرصت را از دست می دادم، و در نهایت هم 27 بر 9 رقیب کره ای را شکست دادم. اهداف بزرگی در تکواندو دارم و این مدال با ارزش سرآغاز راه دشواری است که برای تحقق آنها پیش رو دارم.

بخشی در پایان گفت: بعد از بازگشت به تهران باید برای حضور در بازیهای آسیایی تلاش کنم. به امید خدا بعد از چند روز استراحت دوباره تمرینات خود را از سر می گیرم . ضمن اینکه باید از تمام کسانی که برای من زحمت کشیدند بخصوص مربی خودم استاد فلاحی راد، پدر و مادرم و کادر فنی تیم ملی تشکر و قدردانی کنم.