به گزارش پارس نیوز، 

سلمان خدادادی در واکنش به اظهارات رییس پلیس پایتخت مبنی بر اینکه کافی شاپ ها و قهوه خانه ها مجاز به پخش مسابقات فوتبال نیستند، نسبت به تبعات منفی ناشی از این چنین تصمیمات غیرکارشناسی هشدار داد و گفت: فعالیت این مراکز قانونی است و نمی توان مانع از پخش مسابقات شد.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی، افزود: چنین اظهاراتی به هیچ وجه کارشناسی نیست؛ جای تاسف است که در این مراکز قلیان سرو اما پخش فوتبال ممنوع می شود؟ بهتر است جای چنین تصمیم های غیرکارشناسی، قلیان که به جدی ترین تهدید سلامت جوانان تبدیل شده را از قهوه خانه ها حذف کرد نه پخش مسابقات فوتبال.

خدادادی بر لزوم توجه به آزادی های مشروع جوانان و حفظ حقوق شهروندی تاکید کرد و ادامه داد: فوتبال یکی از سالم ترین سرگرمی جوانان کشور و جذابیت ویژه ای میان جوانان دارد بنابراین نباید آزادی های مشروع و لذت دیده فوتبال به صورت گروهی در فضاهای عمومی از آنها سلب شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه جلوگیری از پخش مسابقات فوتبال در کافی شاپ ها و قهوه خانه ها به هیچ وجه به صلاح نیست، تصریح کرد: ایراد چنین اظهاراتی از سوی پلیس بعید است و نیاز است در چنین تصمیمات غیرکارشناسی تجدید نظر و به صورت کارشناسی عمل کند./

پایان پیام