به گزارش پارس نیوز، 

فرشاد کوشا پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران ورزشی این جزیره با اشاره به بهره گیری از تجارب پیشکسوتان در زمینه توسعه ورزش جزیره کیش افزود: در زمینه ورزش ضمن اصلاح ساختار با استفاده از افراد کارآمد و پیشکسوتان ورزشی تلاش می کنیم نشاط و پویایی به بدنه ورزش کیش باز گردد.
وی گسترش فرهنگ ورزش در بین شهروندان جزیره کیش را از برنامه های این موسسه برشمرد و گفت: ترغیب شهروندان به ورزش کردن در بخش همگانی و قهرمانی علاوه بر افزایش شادی و سلامتی در جامعه با پرورش جوانان این جزیره در رشته های مختلف ورزشی راه را برای حضور آنان در عرصه های قهرمانی در رده های ملی و بین المللی باز می کند.
وی تاکید کرد: جزیره کیش به پشتوانه ظرفیت های طبیعی، امکانات ورزشی و قوانین مناطق آزاد می تواند به قطب ورزش کشور و منطقه تبدیل شود.
کوشا اظهار داشت: با توجه به اینکه تردد ورزشکاران خارجی به این منطقه آزاد کشور نیاز به اخذ ویزا ندارد، توسعه گردشگری ورزشی به عنوان یکی از راه های کسب درآمد پایدار در دستور کار موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش قرار دارد.
محمود افشار دوست سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش نیز از فعالان این حوزه خواست در سایه وحدت و همدلی برای ارتقاء فعالیت ها و جذب گردشگر ورزشی تلاش کنند.
گفتنی است در پایان این نشست محمود قائدی فرد به عنوان سرپرست مدیریت مالی و اداری و عزیزالله فرضی پور به عنوان مدیر تفریحات سالم و نظارت بر اماکن تفریحی معرفی شدند و علی اسدی پویا نیز در سمت مدیر توسعه ورزش و نظارت بر هیئت ها ابقا شد.
جزیره کیش با مساحت 91.5 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 40 هزار نفر در 18 کلیومتری کرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب های نیلگون خلیج فارس واقع است.
6993