ظهر امروز تنی چند از بازیکنان بومی سپیدرود رشت برخلاف اطلاعیه‌ای که باشگاه سپیدرود رشت صادر کرد، با تجمع مقابل دفتر باشگاه سپیدرود خواهان دریافت مطالبات خود شدند.

درحالی‌که باشگاه سپیدرود رشت در اطلاعیه‌ای روز چهارشنبه (فردا) را آغاز تسویه‌حساب با بازیکنانی که از فصول 94-95 و 95-96 از باشگاه طلبکار هستند تعیین کرده است، هشت بازیکن در اقدامی نادر یک روز زودتر در دفتر باشگاه تجمع کردند و خواستار گفت‌وگو با مدیران باشگاه شدند.

هم‌زمان با تجمع بازیکنان مقابل دفتر باشگاه، تنی چند از هواداران سپیدرود رشت مقابل هیأت فوتبال گیلان تجمع کردند و با سردادن شعارهایی خواهان کنار رفتن جواد تن زاده از مالکیت باشگاه سپیدرود و بازگشت علی کریمی به سپیدرود شدند.

به گزارش فارس، باشگاه سپیدرود رشت روزهای چهارشنبه دوم خردادماه لغایت شنبه پنجم خردادماه را اختصاص به تسویه‌حساب بدهی بازیکنان طلبکار از فصول 94-95 و 95-96، روزهای یکشنبه ششم و دوشنبه هفتم خردادماه را اختصاص به تسویه‌حساب بدهی اعضای کادر فنی باشگاه از لیگ برتر ۹۶-۹۷ و روزهای سه‌شنبه هشتم خردادماه الی پنجشنبه دهم خردادماه را زمان تسویه‌حساب بدهی بازیکنان طلبکار از لیگ برتر ۹۶-۹7 تعیین کرده است.

انتهای پیام/