به گزارش پارس نیوز، 

کشمکش بین علی کریمی و باشگاه سپیدرود رشت همچنان ادامه دارد و حتی به جاهای عجیبی رسیده؛ آ‌نقدر باورنکردنی که باشگاه رشتی به علی کریمی پیشنهاد داده در فصل آینده به‌عنوان دستیار نادر دست‌نشان در این باشگاه فعالیت کند! داستان را حتما می‌دانید؛ جادوگر به سختی و در روزهای آخر لیگ هفدهم توانست سپیدرود را در لیگ برتر نگه دارد، با وجود این بین کریمی و مدیران باشگاه اختلاف به‌وجود آمد. عمده اختلاف‌ها بر سر امکانات و تدابیر تدارکاتی باشگاه و البته حضور یک دستیار و مدیر رسانه‌ای بود. هر چه بود در نهایت کریمی زیر بار نرفت و قرار شد طرفین قطع همکاری کنند. او دو فصل دیگر با سپیدرود قرارداد داشت، اما گفت اگر حساب خودش و دستیارانش را تا پایان فصل تسویه کنند، از آن دو سال باقیمانده صرف‌نظر می‌کند و شکایت نخواهد کرد. همه چیز در مسیر تسویه‌حساب پیش می‌رفت، اما این اتفاق رخ نداد. حتی علی کریمی یک بار به رشت سفر کرد تا پولش را بگیرد و پرونده بسته شود، اما آقای مالک در محل باشگاه حاضر نشد.

 

در همین خلال اما، سپیدرودی‌ها نادر دست‌نشان، مربی فصل قبل ملوان را به‌عنوان سرمربی جدید تیم معرفی کردند. با وجود این چون با کریمی تسویه‌حساب صورت نگرفته بود، او اعلام کرد به‌زودی تمریناتش را برای فصل بعد با سپیدرود آغاز خواهد کرد. در چنین شرایطی مدیران باشگاه وارد عمل شدند و پیشنهاد شگفت‌انگیزشان را در قالب یک بیانیه رسمی روی سایت باشگاه گذاشتند. در بخشی از بیانیه مدیران سپیدرود خطاب به کریمی آمده است: «با احترام به سوابق جنابعالی در تیم ملی و افتخاراتی که کسب نموده‌اید، طبق مقررات فدراسیون فوتبال جنابعالی قانونا سرمربی نیستید و چنان که در نیم‌فصل گذشته جناب آقای علیرضا امامی‌فر به‌عنوان سرمربی با باشگاه قرارداد داشته است، چنین شرایطی همچنان بر فعالیت‌های شما حاکم است و باشگاه نیز مخالفتی با ادامه الگوی قانونی قرارداد فی‌مابین و به‌عنوان مربی با جنابعالی ندارد.» برای اینکه دیگر تردیدی باقی نماند، محمد رفیعی، مدیرعامل سپیدرود به خبرگزاری تسنیم می‌گوید: «کریمی با مالک باشگاه صحبت کرد و برای ادامه همکاری به جمع‌بندی نرسید و الان هم اگر بخواهد دوباره در سپیدرود حضور داشته باشد می‌تواند با مالک باشگاه مذاکره کند و به تیم برگردد. علی کریمی مربی سپیدرود بود، نه سرمربی. او می‌تواند به‌عنوان مربی کنار دست‌نشان حضور داشته باشد.»

اما دیروز نسخه‌ای از قرارداد امضاشده بین سپیدرودی‌ها و علی کریمی منتشر شد که نشان می‌داد در روز ۱۲دی‌ماه سال گذشته با جادوگر به‌عنوان «سرمربی» قرارداد بسته شده، اما چون او مدرک لازم را نداشته، روی نیمکت تیم به‌عنوان مربی می‌نشسته! در نهایت باید دید تکلیف کریمی با رشتی‌ها چه می‌شود؟ دیروز دست‌نشان در مورد ماجراهای پیش‌آمده گفت: «من تصور می‌کردم کارهای تسویه‌حساب باشگاه سپیدرود با کریمی انجام شده و جدایی این مربی قطعی است. کریمی فصل گذشته برای سپیدرود زحمات زیادی کشید و اگر برای فصل آینده هم با این باشگاه قرارداد دارد، می‌تواند در این زمینه اقدام کند. من هرگز به خودم اجازه نمی‌دهم که برای همکارم مشکلی ایجاد کنم.»


انتهای پیام/