به گزارش پارس نیوز، 

هادی ساعی در پاسخ به این سوال که چرا پس از مذاکراتی که با فدراسیون تکواندو داشتید، هنوز خبری مبنی بر اینکه شما به عنوان مدیر فنی تیم‌های ملی انتخاب شده‌اید مطرح نشده است، گفت: بنده در جلسه‌ای که با پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو داشتم از او سوال کردم که آیا شما می‌خواهید با همین ساختار شورای فنی و سازمان تیم‌های ملی این روند را ادامه دهید یا خیر؟ بنده در همان جلسه مطرح کردم، با این ساختار(شورای فنی و سازمان تیم‌های ملی) نمی‌توانم کار کنم. پولادگر نیز مدعی شد قطعا این ساختار را تغییر خواهد داد و قرار نیست با این ساختار تکواندو پیش برود. او مدعی شد که این ساختار برای همان برهه از زمان بوده است و تغییرات ایجاد خواهد شد. قرار شد پس از تغییرات به من خبر بدهند که تا به امروز هیچ خبری نشده است.

دارنده سه مدال المپیک در پاسخ به این سوال که آیا شما در جلسه‌ای که با پولادگر داشتید برای برکناری فرد یا افرادی شرط گذاشته‌اید یا خیر؟ عنوان کرد: بنده در جلسه‌ای که با پولادگر داشتیم در خصوص هیچ شخصی صحبت نکردم و در مورد ساختار فدراسیون صحبت کردم و اصلا جلسه‌ ما مربوط به فرد یا شخصی نبود. بنده نظراتم را اعلام کردم و مدعی شدم با ساختار فعلی شورای فنی و سازمان تیم‌های ملی نمی توانم کار کنم.

ساعی در پاسخ به این سوال که گویا یکی از شرط ‌های اصلی فریبرز عسگری برای همکاری با تیم ملی، حضور شما در کنار تیم ملی به عنوان مدیر فنی تیم‌های ملی بوده است و حتی بارها در مصاحبه‌های خود این موضوع را مطرح کرده است، نظر شما در این مورد چیست، اظهار داشت: از تمام صحبت‌های عسکری ممنونم او به من اطمینان، محبت و لطف دارد. بنده در گذشته نیز با او کار کردم و هیچ مشکلی هیچ وقت با هم نداشتیم ما حتی در المپیک لندن نیز با هم کار کردیم. ما سالیان سال با هم رقیب بودیم و در طول این سال‌ها با هم خیلی خوب هماهنگ،‌همدل و همفکر بودیم. یکی از دلایلی که تکواندو نتوانست در طول این مدت نتایج خوبی کسب کند، به دلیل همان اختلافاتی است که در تکواندو وجود داشته است. اختلافات در کادرفنی و تیم ملی باعث عدم نتیجه شده است. این آرامشی که در حال حاضر در تکواندو وجود دارد می‌تواند به نتایج تیم ملی کمک کند. حداقل در این چند ماه همه چیز آرام بوده و همه در حال حاضر منتظر کسب نتایج مطلوب در مسابقات قهرمانی آسیا هستند.

مدیر فنی سابق تیم ملی تکواندو در پایان صحبت‌های خود، اظهار داشت: این آرامشی که در طول این چند ماه در تکواندو حاکم بوده و حالا همه انتظار دارند این روند ادامه داشته باشد؛ به هر حال در حال حاضر تیم راهی مسابقات قهرمانی آسیا شده و امیدواریم بهترین نتایج را تیم ملی در این مسابقات کسب کند؛ به هر حال سرمربی تیم ملی تغییر کرده و نوع تمرین تفاوت کرده است، به هر حال هر مربی سلیقه و شیوه خودش را دارد و امیدواریم بچه‌های تیم ملی نتیجه خوبی را کسب کنند، اما در این مدت کوتاه خیلی نمی‌توانیم از ‌آنها انتظار داشته باشیم. انشاءالله تیم هر نتیجه‌ای که در قهرمانی آسیا کسب کرد خانواده کاراته با توجه به نزدیک بودن بازی‌های آسیایی این تیم را حمایت کند.

انتهای پیام/