به گزارش پارس نیوز، 

اردوی تیم ملی کاراته در حالی در آکادمی ملی المپیک در حال پیگیری است که وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در آکادمی ملی از تمرینات ملی پوشان بازدید به عمل آوردند.

شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته در صحبت‌های خود اظهارداشت: خیلی افتخار دادید که به اردوها آمدید و این موضوع باعث بالا رفتن انگیزه ملی‌پوشان در میادین مختلف می‌شود. من می‌خواهم در دو بخش صحبت‌های خود را ارائه دهم. ما در مسابقات جهانی اتریش برای اولین بار قهرمان مردان شدیم و در این ۲ سال اصلاً این موفقیت بزرگ ما دیده نشده است.

هروی در ادامه عنوان کرد: ما در مسابقه کاراته قهرمانی آسیا در قزاقستان دوباره افتخار آفرینی کردیم و در مسابقات ورلد گیمز لهستان نتیجه فوق‌العاده‌ای کسب کردیم که این نتایج عالی بود. ما در این چند روز هم در تلاش هستیم تا راهی لیگ جهانی کاراته وان ترکیه شویم و پس از آن در بازی‌های آسیایی اندونزی حضور پیدا کنیم. ما در تلاشیم در جاکارتا دو مدال طلای دوره قبل را ارتقا دهیم و ۳ مدال طلا کسب کنیم و حتی بتوانیم در ۴ وزن اعزامی به اندونزی مدال کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی کاراته در مورد صحبت‌هایی که در مورد پاداش قهرمانان تیم ملی این روزها مطرح است، گفت: ما شنیده‌ایم این روزها پاداش سکه بچه‌ها قرار است به جای سکه معادل آن یعنی واحد پرداخت شود و حتی جوایز لهستان هم به ما تعلق نمی‌گیرد و از شما درخواست می‌کنیم لطفاً دستور دهید این جوایز پرداخت شود. به هر حال این کاراته‌کاها‌ سربازان زمان صلح هستند درست است جایگاه شهدا و برادران بسیجی را نمی‌توانند بگیرند و با آنها تفاوت دارند اما اینها همه سرباز هستند. تعدادی از کاراته‌کاها متاهل هستند و حتی فرزند دارند امیدواریم نگاه ویژه‌ای به آنها داشته باشید.

هروی با اشاره به محل تمرین تیم ملی کاراته که در سالن تکواندو برگزار می‌شود، گفت: ما در سالن تکواندو تمرین می‌کنیم انشاالله یک سالن به کاراته با دستور شما تعلق بگیرد.

انتهای پیام/