به گزارش پارس نیوز، 

ناصر سلیمی روز دوشنبه اظهار کرد: نماینده هندبال استان در مسابقات لیگ دسته یک پس از صعود قدرتمندانه به لیگ برتر، در تدارک آماده سازی خود برای حضوری آبرومندانه در بالاترین سطح هندبال کشور است.
وی حضور تیمی از هندبال استان در مسابقات لیگ برتر را اتفاق مهمی برای ورزش استان دانست و افزود: همه مسئولان باید دست به دست هم بدهند تا بتوانیم در این رقابت ها از حیثیت ورزش کرمانشاه و رشته هندبال دفاع کنیم.
سلیمی با بیان اینکه برای حضوری آبرومندانه در لیگ برتر باید بین هفت تا 10 میلیارد ریال هزینه کرد، افزود: از هم اکنون رایزنی های خود را برای جذب این اعتبار آغاز کرده ایم و خوشبختانه نتایج خوبی نیز حاصل شده است.
رئیس هیات هنبال کرمانشاه همچنین به استقبال مسئولان و شرکت های خصوصی اسلام آبادغرب برای حمایت از تیم زاگرس این شهرستان اشاره و اظهار کرد: پس از راهیابی این تیم به لیگ برتر بسیاری از مسئولان کارخانه ها و شرکت های تولیدی برای کمک به تیم شهر خود اعلام آمادگی کردند.
وی ادامه داد: مسئولان شهرستان نظیر نماینده اسلام آبادغرب در مجلس و فرماندار نیز با ابراز خرسندی از لیگ برتری شدن تیم زاگرس، عنوان کردند که تمام تلاش خود را برای کمک به این تیم انجام می دهند.
سلیمی یادآوری کرد: رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور امسال با شرکت 10 تیم قرار است از هفتم مهر آغاز و قرعه کشی مسابقات نیز حدود یک ماه قبل از آن انجام شود.
رئیس هیات هندبال کرمانشاه با بیان اینکه امسال 50 درصد از بازیکنان زاگرس بومی و 50 درصد غیربومی بود، بر لزوم تقویت این تیم تاکید کرد.
وی در پایان گفت: اگر می خواهیم در لیگ برتر خوب نتیجه بگیریم حتما باید تیم را تقویت و بازیکنان جدیدی به خدمت بگیریم که با نزدیک شدن به آغاز مسابقات و جذب اعتبار لازم اقدام لازم را در این خصوص انجام خواهیم داد.
در استان کرمانشاه 680 ورزشکار بیمه شده زیرنظر هیات هندبال فعالیت می کنند که 240 نفر آن ها را بانوان و مابقی آقایان هستند.
7458/8066