به گزارش پارس نیوز، 

، در میان خط خورده های سرشناس اردوی نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه قلم قرمز روی نام سیدحسین حسینی دروازه بان آماده استقلال باعث تعجب همگان شد به خصوص طرفداران این تیم که انتظار نداشتند گلر جوان تیم شان بعد از یک فصل درخشان و ثبت رکورد گل نخوردن در تاریخ فوتبال ایران از تیم ملی جا بماند.در شرایطی که در فضای مجازی اظهارنظرهای فراوانی پیرامون این اتفاق انجام شد سیدحسین حسینی با وجود ناراحتی غیبت در جام جهانی با روحیه و انگیزه بالا با این شوک کنار آمد و حرف های جالبی زد گرچه بعد از این گپ کوتاه مدعی شد حرف های زیادی در دل دارد که به موقع همه آنها را به زبان خواهد آورد.


از کی روش تشکر می کنم


همین که زحماتم در این فصل از سوی کادر فنی تیم ملی دیده شد و بارها به اردو دعوت شدن از آقای کی روش تشکر می کنم. زحمات خیلی زیادی در یک فصل گذشته کشیدم تا هم در استقلال فیکش شوم و به تیم محبوبم برای موفقیت کمک کنم هم به هدف بزرگ تر برسم آن هم رسیدن به پیراهن مقدس ایران و حضور در جام جهانی بود که متاسفانه این هدف از دسترس خارج شد.


حدس می زدم با بازی ندادن از تیم ملی خط بخورم


این اواخر شرایطی رقم خورد که می دانسم با بازی ندادن به من در استقلال شرایط برای حضورم در جام جهانی سخت تر خواهد شد چون رقبای من همگی بازی می کردند و شرایط شان مشخص بود اما من ... به همین خاطر حدس می زدم ممکن است از لیست نهایی خط بخورم به همین خاطر خودم را آماده این شرایط کرده بودم.


از آقای شفر اصلا ناراحت نیستم


برخلاف همه صحبت ها من اصلا از آقای شفر ناراحت نیستم. ما این اواخر جلسات خصوصی زیاید با هم داشتیم که در این نشست ها به ایشان گفتم با بازی نکردن شانس حضورم در جام جهانی کم می شود اما ایشان در پاسخ به نگرانی های من با اطمینان می گفت به جام جهانی می روی!


جام جهانی نشد انشاا.. در جام ملت ها سرباز ایران می شوم


هر چه بود تمام شد. خیلی ناراحتم و اندازه این ناراحتی اصلا قابل تصور نیست اما این را می دانم که ناراحتی فایده ای ندارد و باید با این واقعیت کنار بیایم و تلاشم را بیشتر کنم تا باز بتوانم نظر کادر فنی را جلب کنم. جام جهانی که نشد انشاا.. در جام ملت ها بتوانم سرباز ایران باشم.