به گزارش پارس نیوز، 

یکی از افرادی که از تیم پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت طلب‌هایش شکایت کرده مسعود همامی دروازه‌بان سابق این تیم است که سابقه بازی در تیم‌های سپاهان، شهرداری تبریز، پیکان، ماشین‌سازی تبریز و... را در کارنامه دارد. او به دلیل طلبی که از زمان مدیریت سابق این باشگاه داشته از این باشگاه شکایت کرده و پیگیر شکایت خود است.

در همین خصوص مسئولان باشگاه پرسپولیس تلاش کردند تا او را به تهران بیاورند تا بتوانند به صورت حضوری با او مذاکره کرده و رضایتش را جلب کنند تا این بازیکن شکایت خود را از کنفدراسیون فوتبال آسیا پس بگیرد تا بلکه خطری مبنی بر کنار گذاشتن از لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس را تهدید نکند.

در این جلسه که به صورت فشرده با حضور همامی و برادر همسرش انجام شد طرفین به توافقاتی خوبی رسیدند و همامی که با تخفیف، طلب یک میلیاردی‌اش از پرسپولیس را به ۷۰۰ میلیون رسانده بود، صحبت‌های خوبی با گرشاسبی انجام داد تا پرسپولیسی‌ها امیدوار به بسته شدن این پرونده هم بشوند، اما این بازیکن اصفهانی اقدام عجیبی انجام داد.

در این جلسه گرشاسبی به همامی اعلام کرد که ۴۰۰ میلیون تومان به او می دهد که ۱۵۰ میلیون تومان آن نقد و الباقی در دو ماه به او داده شود که همامی موافقت خود را با این پرداخت اعلام می‌کند، اما دقایقی از مدیران پرسپولیس وقت می‌خواهد تا برای استراحت کردن به بیرون باشگاه برود.

بیرون رفتن همامی از باشگاه باعث شد تا همامی مسئولان باشگاه را در انتظار گذاشته و دیگر به دفتر پرسپولیس برنگردد! این درحالی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس چند بار با او تماس گرفتند تا به دفتر بازگردد و مذاکرات ادامه پیدا کند، اما همامی دیگر حاضر به بازگشت به دفتر باشگاه نشد و به نوعی مسئولان پرسپولیس را پیچاند!

همامی در زمان مدیریت علی‌اکبر طاهری به پرسپولیس پیوست و بعد از کاری که مدیران سابق این باشگاه با وی کردند تا او مجبور شود برای ادامه بازی به لیگ دسته اول برود از پرسپولیس شکایت کرد. از طرف دیگر در حالی که می‌شد طلب این بازیکن را با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان تسویه کرد اما تعلل مدیران سابق این باشگاه کار را به جایی رساند تا همامی با شکایتش از پرسپولیس حکمی بگیرد که در آن رقمی در حدود یک میلیارد تومان باید به او پرداخت شود که در نهایت با ورود مهدی تاج به این پرونده، این بازیکن حاضر به تخفیف ۳۰۰ میلیون تومانی شد و حالا اعلام کرده همه ۷۰۰ میلیون تومانش را می‌خواهد!