به گزارش پارس نیوز، 

خانواده هادی نوروزی با انتشار بیانیه‌ای در خصوص اتفاقات شب گذشته و حضور هانی در جشن قهرمانی پرسپولیس واکنش نشان دادند.

 پس از یک سال در نهایت هانی نوروزی توانست به نیابت از پدر فقیدش هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس، جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد.

این موضوع باعث شد تا خانواده این فوتبالیست فقید در اطلاعیه‌ای نسبت به اتفاقات شب گذشته واکنش نشان دهند که در زیر می‌خوانید:

با سلام و ادب به خانواده بزرگ ورزش و فوتبال ایران.

برای این لحظه شیرین و این افتخار بزرگ و برای اینکه یادگار هادی عزیزمان برای ثانیه‌هایی به نوعی خاص‌ترین کاپیتان تاریخ فوتبال باشد و پرسپولیس قهرمان لیگ، خیلی‌ها در باشگاه و تیم و خانواده بزرگ پرسپولیس زحمت کشیده، سختی‌ها به جان خریدند و خون دل‌ها خوردند.

این لطف خدا بود و افتخاری ماندگار که خانواده بزرگ ورزش و پرسپولیس به پاس زحمات هادی عزیز و برای شادی روح او و دل هانی و هانا و خانواده نوروزی آفرید تا هانی در قاب قهرمانی باشد و جام را با بزرگی و پیگیری های آقا جلال او اول بالای سر ببرد. خدا را هزار مرتبه شکر. همه شما هانی را فرزند این فوتبال دانستید و بزرگی کردید و کابوس تلخ فصل قبل را از ذهن‌اش برای همیشه پاک کرده و جایش مهربانی و یک خاطره زیبا و جاودانه را در قلبش کاشتید و روح هادی عزیزمان را به آرامش رساندید.

ما دیروز در اینستاگرام از همه عزیزانی که پیگیر بودند تا این اتفاق رخ دهد تشکر کردیم. باز هم از آقای وزیر و همکارشان آقای ناظمی ممنونیم و یادمان نمی‌رود آقای وزیر فصل قبل علاوه بر دلجویی با حرف های معلمانه خود به هانی درس‌های بزرگی دادند و این بار هم با دستور خود همه چیز را مهیا کردند و در ورزشگاه هم دغدغه‌شان هانی بود و خواسته قلبی هواداران. از آقای گرشاسبی که دلسوزانه با آقا جلال همه کارها را با وزارتخانه، فدراسیون، یگان ویژه و سازمان لیگ هماهنگ کردند تشکر می‌کنیم. در این میان آقای مهرداد میناوند که به اتفاق جلال حسینی از دو ماه پیش به ما پیغام دادند که این کار انجام می‌شود و مدیریت باشگاه که مدام روز گذشته با وزارتخانه، فدراسیون، سازمان لیگ، یگان ویژه و کانون هواداران در حال برنامه ریزی و تلاش بودند تا این اتفاق به بهترین شکل ممکن رخ دهد ممنونیم. همه شما کاری کردید هانی و هواداران به آرزوی خود برسند.

وظیفه می‌دانیم همچنین از لطف رسانه‌ها و محبت آقایان برانکو، پیروانی، پیوس، ماهینی و تک تک اعضای تیم و خانواده‌های‌شان تشکر کنیم و این را هم بگوییم علی آقای کریمی دقیقه 24 همچون هواداران با دست تکان دادن و بوسه فرستادن برای هانی لحظه ای برای او خلق کرد که مدام از دیشب آن را یادآور می شود.

آقا جلال و مهرداد عزیز، دیروز در حق هانی پدری کردید و هرگز زحمات شما و آقای وزیر و گرشاسبی را از یاد نمی بریم. در این وسط فردی هم بود که بسیار تلاش کرد اما مدام اصرار می‌کند هرگز نامی از او نبریم و می‌گوید من هم مثل هواداران به آرزویم رسیدم.

در پایان هانی را نه فقط فرزند هادی که نماینده هواداران روی سکوی قهرمانی می‌دانیم و این قهرمانی پاک و مقتدرانه را خانواده بزرگ پرسپولیس و هواداران با معرفت تبریک می‌گوییم. گوارای وجودتان. ا‌ن‌شالله هفتمین قهرمانی آقا جلال و هت تریک برانکوی عزیز و شاگردانش./ خانواده هادی نوروزی