به گزارش پارس نیوز، 

تیم ملی ایران باید کمتر از یک ماه دیگر خودش را برای رقابت با تیم‌های مراکش، اسپانیا و پرتغال آماده کند. سایت هلندی در گزارشی به بررسی شرایط تیم ملی ایران و اظهارنظرهای کی‌روش در این باره پرداخته است.

در گزارش فوتبال زون هلند به نقل از کی‌روش آمده است: شاید این حرفی که می‌خواهم بزنم باعث شود تا کسی ناراحت شود ولی برای من اصلا فرقی نمی‌کند. دو بازی دوستانه اخیر ما به خوبی نشان داد که بازیکنان ما به لحاظ سرعت و نبردهای تن به تن برای جام جهانی آماده نیستند. برای اینکه بازیکنان به مرز آمادگی برسند، راه‌حلی وجود دارد و آن هم گردهم آوردن بازیکنان در محیطی ویژه و اجرای برنامه‌های تمرینی است. همین حالا باید مشکلات را حل کنیم چون فردا برای انجام این کار دیر خواهد بود.

در ادامه صحبت‌های کی‌روش در این گزارش آمده است: بازی در جام حذفی ایران، لیگ برتر ایران و حتی لیگ قهرمانان آسیا برای رسیدن به سطح آمادگی که ما انتظار داریم برای بازیکنان داخلی کافی نیست. هر کسی که حرفی غیر از این را بزند دروغ می‌گوید. اگر ما برنامه آماده‌سازی مناسبی ترتیب ندهیم، در جام جهانی شانسی نخواهیم داشت.

در بخش دیگری از مصاحبه‌های کی‌روش آمده است: از بازی مقابل مراکش چه انتظاری دارید؟ انتظار دارید ما به جام جهانی برویم تا مقابل پرتغال و اسپانیا برقصیم؟ خیر، اینطور نخواهد بود، بلکه یک جنگ واقعی خواهد بود و ما سخت تلاش خواهیم کرد. فوتبال کشورهایی همچون پرتغال و اسپانیا، 40، 50 و یا 60 سال جلوتر از ایران هستند. آیا می‌توانیم این اختلاف زیاد را در این فرصت کم به حداقل برسانیم؟ خیر، تنها راه این است که خودمان را حداقل کمی آماده‌ مقابله با آنها کنیم. ما نیاز به بازیکنانی داریم که سریع و قدرتمند باشند که بتوانند در نبردهای تن به تن پیروز باشند. مدافعان ما باید قادر باشند که ده‌ها بار با رونالدو به هوا بپرند، در غیر این‌صورت شانسی در مقابله با رونالدو نخواهند داشت.

انتهای پیام/