به گزارش پارس نیوز، 

فهرست ۳۵ نفره تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی اعلام شد تا حالا تنها ۳۵ بازیکن در آستانه سفر به روسیه قرار داشته باشند و امید دیگر چهره ها، نا امید شود. هر چند حضور برخی چهره ها در فهرست تیم ملی سورپرایز بزرگی برای اهالی فوتبال بود اما غیبت برخی بازیکنان نیز در این فهرست جالب توجه است.

سه دروازه بانی که غایب هستند

علیرضا حقیقی دروازه بان اول ایران در جام جهانی برزیل و جام ملت های استرالیا در این فهرست حضور ندارد. سوشا مکانی تنها دروازه بانی که در جریان صعود ایران به جام جهانی در کنار بیرانوند درون دروازه تیم ملی برابر سوریه قرار گرفته بود، دیگر غایب این لیست است.

حامد لک دیگر دروازه بانی است که کیروش نام او را خط زده و در این فهرست قرار نداده تا سه دروازه بانی که حضور در اردوهای کیروش را تجربه کرده بودند، بلیت جام جهانی را از دست بدهند.

خط دفاعی؛ قابل پیش بینی بود

عزت الله پورقاز سرشناس ترین مدافع غایب در این فهرست است. بازیکنی که سرمربی تیم ملی بارها او را به اردوها دعوت کرده بود بعد از نمایش هایی که در سال های اخیر داشت به اردوی ایران دعوت نشد.

خط میانی؛ آندو در حسرت سومین جام جهانی باقی ماند

تیموریان امیدوار بود تبدیل به اولین بازیکنی شود که سه جام جهانی را تجربه کرده اما این اتفاق رخ نداد. بعد از عدم دعوت از این بازیکن طی دو سال گذشته، برخی شایعات پیرامون حضور احتمالی این بازیکن در فهرست نهایی شنیده می شد اما سرمربی تیم ملی این کار را انجام نداد تا حسرت آندو، نهایی شود. کمال کامیابی نیا هافبک پرسپولیس و داریوش شجاعیان از استقلال نیز در حالیکه مدت ها در اردوی تیم ملی بودند در این فهرست به دلیل مصدومیت حضور ندارند. به این لیست می توان اکبر ایمانی را نیز اضافه کرد.

خط حمله؛ خبری از آقای گل ها نیست

علی علیپور و مرتضی تبریزی دو آقای گل لیگ برتر در فهرست کیروش حضور ندارند. این دو بازیکن که در ماه های اخیر طعم حضور در فهرست تیم ملی را چشیده بودند در نهایت از سوی کیروش در فهرست تیم ملی قرار نگرفتند تا خط حمله تیم ملی تنها بازیکنان لژیونر داشته باشد.

 

انتهای پیام/