به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از فدراسیون بدمینتون، سابقات انتخابی تیم ملی جوانان بدمینتون بانوان کشور در روزهای ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت ماه جاری در محل کمپ این فدراسیون در تهران برگزار شد و در پایان این رقابتها پریا اسکندری از تهران در قسمت یک نفره دختران و یگانه تفریشی و نازنین زمانی از تهران در قسمت دونفره دختران به مقام قهرمانی دست یافتند.

در قسمت یک نفره این رقابتها و در دیدار نهایی پریا اسکندری از تهران به مصاف نصیم صفائی از تهران رفت که این دیدار در پایان به سود پریا اسکندری خاتمه یافت و وی به مقام قهرمانی قسمت یک نفره دست پیدا کرد. نسیم صفائی از تهران دوم شد و رومینا تاجیک از تهران به مقام سوم دست یافت.

در قسمت دونفره این رقابتها و در دیدار نهایی تیم دونفره یگانه تفریشی  و نازنین زمانی از تهران به مصاف تیم دونفره درسا یاوری وفا و ساره امینیان از تهران رفتند که این دیدار در پایان به سود تیم دونفره یگانه تفریشی و نازنین زمانی به پایان رسید و آنان مقام قهرمانی دونفره را به خود اختصاص دادند.

تیم دونفره درسا یاوری وفا و ساره امنیان از تهران دوم شد و تیم دونفره ملیکا محمدی و شبنم شاداب از سمنان به مقام سوم مشترک دست یافت.

مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان بدمینتون بانوان کشور در روزهای ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت ماه جاری و با شرکت ۲۷ بدمینتون باز در محل کمپ این فدراسیون برگزار شد.

همچنین مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون جوانان پسران کشور  در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان سمنان برگزار شد و در پایان این رقابتها علیرضا کرمی از تهران در قسمت یک نفره و صالح سنگتراش و محمدمهدی میرشکاری از سیتان وبلوچستان در قسمت دونفره به مقام قهرمانی دست یافتند.

دیدار مرحله نهایی این رقابتها در قسمت یک نفره بین علبرضا کرمی از تهران و محمد چهارمالی از فارس برگزار شد و در پایان این مسابقه علیرضا کرمی برابر حریف خود به برتری رسید و به مقام قهرمانی قسمت یک نفره جوانان دست یابد.

محمد چهارمالی از فارس دوم شد و علی حسین خانی ومهدی انصاری هر دو از زنجان به مقام سوم مشترک قسمت یک نفره جوانان دست یافتند.

دیدار فینال قسمت دونفره جوانان بین تیم دونفره صالح سنگ تراش و محمد مهدی میرشکاری از سیستان وبلوچستان و فربد یاسمی و علیرضا بیگدلی از زنجان شب گذشته برگزار شد که این دیدار در پایان به سود تیم دونفره صالح سنگتراش و محمد مهدی میرشکاری خاتمه یافت و آنان به مقام قهرمانی رقابتهای دونفره جوانان دست یافتند.

فربد یاسمی و علیرضا کرمی از زنجان دوم شدند و تیم دونفره زانا قادری و پارسا شهبازی از کردستان به مقام سوم دست یافتند.

مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون جوانان کشور در روزهای ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت ماه جاری با شرکت ۲۸ بازیکن منتخب جوانان از استانهای مختلف کشور در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/