به گزارش پارس نیوز، 

امیر کشانی در دومین جلسه شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان، با بیان اینکه نوسانات اخیر ارزی کشور موجب ایجاد فشار مضاعف بر فعالان اقتصادی کشور شده است، اظهار کرد: در حالیکه تجار کشورمان برای تخصیص ارز مورد نیاز برای واردات کالاهای ضروری مردم با مشکلات عدیده ای مواجه هستند، متاسفانه اقلام غیر ضروری زیادی وارد کشور می شود.

وی توجه به تجارت را در شرایط کنونی کشور مهم تر از تولید دانست و تصریح کرد: موفقیت در تجارت ضامن موفقیت در فروش تولیدات داخلی است؛ چه بسا تولیدات مطلوب داخلی که به دلیل عدم توانایی در تجارت به فروش نرفته اند، بنابراین لازم است فعالان اقتصادی کشور بر این مهم دقت نظر داشته باشند.

رییس شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان با تاکید بر اینکه تنها راه نجات اقتصاد کشور تسهیل مسیر ورود جوانان به عرصه کار، تولید و تجارت است، افزود: ورود جوانان به عرصه های اجرایی و مدیریتی موجب خود اتکایی در کشور شده و ما را از دیگر کشورها بی نیاز خواهد ساخت.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان هم چنین با انتقاد از عملکرد نامناسب برخی از مسئولان کشور، گفت: در حالیکه از اقدامات اخیر رییس جمهور آمریکا هراسی به دل راه نمی دهیم، به همان میزان عملکرد برخی مسئولان بی تدبیر موجب نگرانی و تاسف است.