به گزارش پارس نیوز، 

 «کارلوس کی روش» امروز (سه شنبه) در حاشیه تمرینات تیم ملی در جمع خبرنگاران افزود: سخنان قلعه نویی واقعا خنده دار است. اعلام اسامی تیم ملی فوتبال تصمیمی بود که از سوی فیفا بوده و اعلام اسامی حتما می بایست از سوی همه کشورهای راه یافته به جام جهانی در آن تاریخ اتفاق می افتاد.
وی اظهار داشت: قلعه نویی یک شهروند ایرانی است؛ کشوری که بیش2500 سال قدمت تاریخی دارد و بزرگ و فوق العاده است اما من فقط یک فرد افتاده و خاضع پرتغالی هستم که در ایران کار می کنم.
کی روش یادآور شد: آیا تنها به این دلیل که قلعه نویی ایرانی است، می تواند صداقت، وجاهت و فعالیت حرفه ای من را از نظر کاری زیر سئوال ببرد، اما اگر من چنین حرف هایی را به زبان بیاورم، همه مطبوعات، رسانه ها و فدراسیون علیه من موضع خواهند گرفت.
وی ادامه داد: قلعه نویی و علی کریمی این توهین ها را انجام می دهند و فدراسیون متاسفانه چشمانش را می بندد و اگر من بخواهم صحبت کنم، همگان اینگونه برداشت می کنند که من قصد توهین به فرهنگ ایرانی را دارم و یا آن را دستکم می گیرم که چنین چیزی درست نیست. در ایران این را یاد گرفته ام که پس از حرفی فقط باید تشکر کنم و به همین دلیل می گویم که هیچ ایرادی ندارد و باز به این صحبت ها ادامه دهید.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: من جواب آنها را نمی دهم، ولی اگر پاسخگو باشم، فدراسیون در کمتر از یک دقیقه به من هشدار می دهد که صحبت نکنم وگرنه جریمه می شوم و برای همین از قلعه نویی به خاطر صحبت هایش تشکر می کنم و از او می خواهم که به صحبت ها و توهین هایش ادامه دهد.
کی رو ادامه داد: یک اردوی آماده سازی در مسیر جام جهانی طراحی کرده بودیم که به دلیل در اختیار نداشتن بازیکنان، برگزار نشد و به همین دلیل از قلعه نویی تشکر می کنم. از صحبت های او سورپرایز و شگفت زده هستم. شاید بازیکنان ذوب آهن تحت تاثیر قرار گیرند اما او کسی است که نگذاشت بازیکنان این تیم در اردوی تیم ملی حضور یابند و به بازیکنان لطمه زد. این موضوع را مدیرعامل باشگاه ذوب آهن به من گفت.
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان سخنان خود و در حالی که بسیار ناراحت بود با گفتن این جمله که «بیان این صحبت ها دیگر کافی است چرا که تا یک ماه دیگر شما جایگاه من را خواهید گرفت» جمع خبرنگاران را ترک کرد.
ادامه دارد...
ورزشی**9029**1067**1597