به گزارش پارس نیوز، 

 با اعلام لیست 35 نفره تیم ملی برای حضور در اردوی آتی می شود از حالا پیش بینی های زیادی درباره ترکیب تیم کی روش در جام جهانی کرد. با توجه به شناختی که از بازیکنان دعوت شده به اردو وجود دارد، تقریبا مشخص است که چه نفراتی راهی روسیه خواهند شد و از این رو توانایی های فنی هر بازیکنی چقدر است.


نکته مهمی که در فهرست 35 نفره تیم ملی قابل مشاهده است، حضور پرتعداد بازیکنان تکنیکی در این لیست است. بازیکنانی نظیر علیرضا جهانبخش، کاوه رضایی، مهدی طارمی، علی قلی زاده، وحید امیری، سروش رفیعی، احسان حاج صفی، اشکان دژاگه، مهدی ترابی، مسعود شجاعی و ... که همگی خصوصیات تهاجمی و دریبل زنی مناسبی دارند و می توانند در هر لحظه از بازی با حرکات خود بازیکن حریف را به فکر فرو ببرند.


از این رو با اینکه تعدادی از نفرات ممکن است از لیست 23 نفره و نهایی خط بخورند، اما تعداد نفرات تکنیکی و یا به عبارت بهتر «گل کوچک باز» در لیست تیم ملی به قدری زیاد است که می تواند یکی از راهکارهای کی روش برای 3مسابقه سخت جام جهانی باشد.


از آنجایی که بازی کردن مقابل اسپانیا و پرتغال در جام جهانی با ستاره های پرتعدادی که در بهترین تیم های دنیا بازی می کنند، کار دشواری محسوب می شود، کی روش بی تردید مجبور است تاکتیک مخصوصی را انتخاب کند و در این شرایط حضور بازیکنی که با استفاده تکنیک خود دریبل بزنند و در راستای هجوم به سمت دروازه حریف کاری انجام دهند، بسیار مفید خواهد بود.


خوشبختانه در ترکیب تیم ملی نیز از این دست بازیکنان به تعداد کافی وجود دارد. نفراتی که تجربه مناسبی به واسطه بازی کردن در جام جهانی های قبلی و یا لیگ های معتبر اروپایی به دست آورده اند و می توانند چاره ساز باشند.